Saturday, September 29, 2007

Despre gust ...

Care e diferenta intre o persoana care nu are bun gust in felul in care se imbraca si o persoana de care nu ne place cum s-a imbracat ?

Acum vreun an .. sau doi .. ma uitam pe balcon la oameni .. o persoana si-un person .. mi-au sarit in ochi .. Stau la etaju' 8 si totusi .. Tipa .. era imbracata intr-o rochie fara bretele neagra .. lunga si posibil bumbac cu elastan .. cu o floare maaaare din material roz .. si cu una asemanatoare in par ... then .. her boyfriend .. era in niste pantaloni scurti :> .. cu un tricou cu plasa ... si am banuit ca se duceau la o nunta ...Sa precizez ca era vara .. era ziua si ei erau de etnie rroma ..
E ushor sa spunem ca o persoana e imbracata ca draqu .. dar oare nu noi suntem cei ce n-avem gust in materie de imbracaminte ?
Eu recunosc .. i totally suck in materie de how to dress well .. i'm out of discussion .. Nu stiu .. vezi ceva pe strada ce e diferit de gustul tau ... mai extravagant ori mai conservator .. il clasifici ca "prost imbracat" sau "diferit dar ok" ... E si o "zicala" .. : " Imi place .. dar sa vad la altii "

Oare cat de obiectivi putem fi vreodata .. sau macar reusim sa nu fim subiectivi ?

8 comments:

Unknown said...

Obiectivismul vine prin exerictiu si prin studiul unui anumit domeniu, in cazul de fatza, moda. Marii creatori de moda stiu exact sa faca diferenta in mod obiectiv intre a fi sau nu frumos imbracat, deorece si moda este in partea ei o stiinta, iar orice stiinta isi propune sa dezvaluie adevarul in mod obiectiv. ;)

Bee said...

not me i dont (pt ultima intrebare)

Anonymous said...

de fapt opinia obiectiva, e opinia majoritatii...si majoritatea greseste
si ea adesea, deci sa-i lasam pe toti sa se imbrace cum ii taie capul

Anonymous said...

I think it does not matter if you`re dressed like a wreck or not, if you`re in trend or not, if you`re dressed well or not, as long as YOU feel cmfortable about the way you dressed, the opinion of others matters not. I myself have been dressed ... let`s say messy.. a few times, but I felt comfortable about it :D

Anonymous said...

Ah siin prima zi de shcoala, this year, imi era prea frig sa-mi mai pese ca draga mea camasha nu prea se potrivea purtata peste hanorac :))

Anonymous said...

si in *

Anonymous said...

Sa arati bine e o arta... sa zicem ca nu ai cine stie ce chestii "de firma" prin dulap, dar daca sti ce "merge" cu ce atunci esti artist. (asta a fost asa ca o introducere) Acum, cu referire la blogul tau... ai spus ca erau de, citez "etnie rroma" ;;) ... Fata mea asta explica multe =)))))...
Cand intri in magazin trebuie sa iti iei ceva care se potriveste cu ceva ce ai acasa... si ca fapt divers mie nu-mi place sa-mi iau ceva ce are toata lumea... De fapt daca as sti ca doar eu am o chestie as fi cel mai mandru :))

eul liric said...

obiectivitatea nu exista \m/

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.