Friday, September 7, 2007

O lectie de istorie

De mult voiam sa scriu un post despre asta .
Despre istoria apartamentului de la etajul 7 .. apartamentul de sub apartamentul meu .
La inceput a fost cuvantul ... si un cuplu de proaspat-casatoriti . Ma chemau la ei sa-mi dea ciocolata si biscuiti si sa ma uit la desene :)) .. erau simpatici . Dar s-au mutat ... si de atunci a inceput raul ... Eh peste ani l-am vauzt pe tip la tv ca lucra la primaria capitalei i guess ...
Apoi au fost un tip cu o tipa necasatoriti .. tipu' lucra la connex si-mi dadea caiete :)) ... si de asemenea facea o chestie cu cablul tv ..am impresia ca-l pirata .. anyway :))) ... s-au mutat si au inchiriat apartamentul unei lungi liste de specimene de cum sa NU-fii vecinu' ideal .
Au fost 2 tipi .. am impresia ca se drogau :> ... in vreo cateva luni au ars-o si ei de acolo ..
Au venit 2 tipi care se certau groaznic !! O data tipu' s-a certat cu tipa pt o prostie de petrecere de la firma si o alta de la reuniunea de 70 de ani .. Tipu' avea 1.50 ea 1.80 .. ;)
Then ... au venit un tip si o tipa care simteau nevoia sa ma frece la icre cu televizoru' dat la maxim in timpul noptii ... O data chiar m-am trezit cu televizoru' dat pe stiri la maxim la ora 4 noaptea :> ...Am impresia ca s-au mutat ..
Acum un alt mosh si o alta tipa .. ma trezesc zilnic .. cu muzica la maxim :)) ..
Sunt curioasa ce-mi rezerva viitoru' ...

4 comments:

Anonymous said...

Istoriile cu vecini tampiti sunt "fara numar, sa moara familia lor"... Visez sa ma mut la casa.

erik cartman said...

Se vede treaba ca n-ai stat la camin sa vezi cum e...

PS: Eu sunt unul dintre vecinii aia pe care ii injurati voi, dar macar ascult muzica buna :))

Unknown said...

apartamentu de la etajul inferior se transforma in camera de hotel :) de fapt, s-a transformat deja.
Am si eu nicudatentii la etaju` 1. doua tipe (maica-sa si fie`sa) care se bateau zilnic. de cadn maica-sa a mruit, e liniste.

o Hartista said...

pana sa citesc post-ul tau credeam ca am cei mai tampiti vecini...acuma sunt sigura de asta..

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.