Wednesday, September 12, 2007

Blog facts

Bun .

De cand am blog simt ca traiesc . Primesc critici pozitive ( dubios :| ) de la tot felu' de persoane fie ca le cunosc fie ca nu . Iar de la cele pe care le cunosc sunt absolut socata de comentariile pozitive ... nici intr-un univers paralele nu ma asteptam sa citeasca blog-u' asta unde imi mai scriu ofu' . Recunosc e un mod de a ma elibera de frustrarea de a trai printre oameni nesimtiti... Si totusi ... De cand cu blog-u' .. EXIST . Sa va spun si CNP-u' ? :)) ..

De cateva saptamani am descoperit ca inspir oamenii in a-si face blog .. ceea ce-mi da de gandit ...
Blog-u' asta e atat de lame incat toata lumea crede ca poate sa scrie mai bine de atat =)) ..
Nici n-am pretentia sa cred ca e ceva de capu' lui mai mult decat un mod de amuzament pt cei ce-mi citesc frustrarea .. da :)) chiar atat de rau sa fie ? ...

5 comments:

Unknown said...

in contra. e chiar de bine. blogu asta provoaca depednentza si... genereaza fani. e siguru blog pe care il citesc regulat :))) si nu din ipocizie. chiar ma intereseaza ce scrii ;)

Irina-Alina said...

SI care e problema ta draguta? Mie imi place cum scrii:D.True facts about annoying stuff:D

Bee said...

honey te inteleg :))
blogurile noastre ii inspira pe toti :>

Pseudo said...

Hm, acum pe langa buletin,abonamentul Ratb poti sa adaugi si blogul :)) ca sa vezi ca eu ti-l citesc :>
..

eul liric said...

asta e gen: do i look fat in this dress ? ;;) NO, u don't ... 8-| >:D<

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.