Saturday, September 8, 2007

Mai multe la un loc .

1. Am aflat cum se numeste firma cu reclama la prezervative in care apar gaini :> .. "sico" suna bine :)) .

2. Dentistii din reclame sunt pur si simplu mai mult decat antipatici .. personal imi vine sa arunc televizoru' pe geam cand ii vad :)) si nu-mi spuneti ca pot pur si simplu sa schimb postu' respectiv ... voiam sa-mi exprim gradul frustrarii .

3. Cine le da carnetul de conducere persoanelor care n-au idee de reguli de circulatie . Azi m-am bagat in fatza unei masini ca sa opreasca sa trec draqu pe trecerea aia de pietoni .. Nu-mi spuneti ca e periculos .. dar devine enervant sa treaca 4 masini si sa nu opreasca niciuna cu scopul de a te lasa sa treci amarata aia de trecere de pietoni .

4. Am vazut ca au facut prin centru benzi d-alea pt biciclisti .. dar mie mi-se pare ca-s doar for fun :)) .. nu au vreun alt scop decat sa te plimbi de fericit ce esti ...

5.Urasc sa sune toata lumea la apartamentul meu in order sa intre in scara ..
Intr-o zi chiar m-am uitat sa vad darqu oare e vreun afis gen " daca vrei sa intri in scara pt ca esti de la lumina .. posta ... agentii de publicitate .. sau de la ma-ta .. suna la apartamentul ... " .. Acu .. :)) .. nu dau numaru' apartamentului meu :-" ...

Toate lucrurile astea ma scot din sarite si da ..asta dovedeste ca-mi pasa 8-| .

7 comments:

Anonymous said...

Benzile alea de bicilishti sunt penale, useless si ushor de furat.. este pur si simplu un scoci mai mare, gros si galben :)) ... scotch .. dreq... mai frumos scriu skoci :))

Anonymous said...

Scuzi, biciclishti*

Unknown said...

cel mai mult mi`a placut partea cu numaru tau de la apartament :))
vezi sa nu sune si politia rutiera, si de data asta sa nu mai fie vreo gresheala ;;)

eul liric said...

mda reclamele sug :| nu ma bag, k nu prea m-am mai uitat la tv. ^_^ tztz shame on me. oricum, sunt o gramada de tzarani shaormari frezati, stilati de puta madre cu benz care abia asteapta sa te calce pe cap la trecere. :| gen saptefrati din lic german care si-a luat carnetu dupa 5 incercari :))(SEX ORAL!!). benzile sunt un bun inceput, ca pt o tzara civilizata, sper sa mai bage :> ideea e sa nu vii cu bicla si sa dai dreq peste vreun orb :)) ca sunt si benzi d-alea .. si cu faza cu apartamentu .. probabil stai pe la ultimu nr de ap, e vina ta !!!! :p

Irina-Alina said...

si la mine suna sa le deschid usa....o data eram sg acasa si eram in dush...iti dai seama k eu credeam k sunt ai mei si am iesit cu apa curgand pe mine doar k sa dau drumul la electrician kre venise la apartamentul nush care:|:|:|:|

Anonymous said...

daca pui picioru pe zebra iti zic eu ca opresc. (nu toti, taximestristii sunt mai cul si vor fi exceptia)

miclowan said...

ai putea să atentezi la sănătatea interfonului...

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.