Thursday, September 6, 2007

Semaforu' si ironia soartei

Mi-se pare foarte ironic ca de fiecare data cand stau mai mult printr-un anumit loc al Bucurestiului .. se strica semaforu' .. actually .. din 4 semafoare 2 se strica sigur :> ..
In vacanta asta am ars-o mai mult pe la Bulevardu' Unirii cu Traian .. evident semafoarele s-au stricat .. si a iesit un haos total .. si romanu' trecea strada ca pe tarla la ma-sa acasa :D .. Si pe la statia de metrou Timpuri Noi ... ce credeti ? ... normal ... s-au stricat semafoarele .. si evident romanu' iar trecea ca la ma-sa pe tarla ...
In timpu' liceului . treceam pe la Hala Traian destul de des ( in fiecare zi ) si da .. semafoarele erau stricate .. si romanu'a stepta in 133 ca la ma-sa pe tarla nervos ca era blocaj ..
Acum semafoarele de la Hala merg . cred .. ( banuiesc ) .. dar sunt sigura ca imediat ce incep sa trec pe acolo in fiecare zi se strica ..
Damn luck sau doar puterea mea secreta ?
:| Pot sa scriu in CV : " stric semafoare daca stau mult prin zona " ..

Si da .. azi .. eram pe la Universitate .. de fapt mai spre Romana o leaca .. Si evident romanu' din masina nu da prioritate pietonului nici daca e verde si mai e culmea si o zebra actually painted on the ground .. Astfel .. eu .. copila de 16 ani am condus poporul ales ... oameni care asteptau in spatele meu sa treaca strada .. ( in viata asta ) ... I-am condus pe celalalt trotuar .. am deschis calea .. m-am bagat in fata masinilor ..le-am aratat calea cea dreapta .. era verde si era si trecere de pietoni ce draqu ? ...
Dar .. m-am simtit ca Moise :)) ..

2 comments:

Unknown said...

am simtit de cateva ori ce ai simtit si u, da` nu legat de semafoare, legat de altceva. de fapt, eu km port ghinion si in prezenta mea nu se sincronizeaza nimic.
nu stiu de unde avem daru asta de a provoca evenimente stranii :|

Anonymous said...

Cam asa fac si eu, sunt un deschizator de drumuri. Iar meseria asta e destul de periculoasa, de cateva ori m-au ratat nebunii din masini la mustata, noroc ca am facut salturi in fata... Ca de nu... Nu se stie daca mai bloggaream acum... Si toate alea PE TRECERE si PE VERDE!!!

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.