Friday, September 14, 2007

September , I've been expecting you

14 septembrie .. Am fost la liceu sa vad daca s-a schimbat diriga , sa vad cum mai sta treaba .. Si brusc privind "bobocii" am avut un sentiment de "not-boboc anymore" ... actually sunt eleva a liceului de un an :|.. strange feeling ... Anu' trecut eram "cosbuc oaaaaa" de parca cine stie ce era si priveam speriata toata multzimea de oameni ..

Uitasem de ce uram 133-u' .. azi mi-am adus aminte prea violent .. Am asteptat 45 de minute in statia de langa bloc .. then .. la a 2-a statie la bulevardu' unirii m-au dat jos .. am luat-o pana la foisor pe jos draqu :> ..

Sunt curioasa cum o sa mai fiu frecata la melodie de profi anu' asta .. dar si de preamaritul politist comunitar ce ne patroneaza liceul .. cunoscatorii cunoaste .

Septembrie ... toamna .. scoala .. un nou inceput ... aceasi monotonie ..

But .. what the hell .. welcome oameni la liceu :> .

9 comments:

Unknown said...

as zice mai degraba continuarea... nu stiu de ce nu ma bucur. iar intram in (s)cadentza aia de 8 luni. trezit-mancat-spalat-scoala=nervi-acasa-teme-mancat-culcat.
Si de fiecare data trebuie sa ne fie frica. Aceeasi stana, aceleasi oi, dar mereu alti ciobani. + lupii de rigoare.
Welcome back to High Scool.. I mean... Hell School...

Pseudo said...

cunasscatorii cunoaste? :))) ohh yess :))

Bogdan said...

Stau si ma intreb daca ar exista vreo metoda prin care scoala sa devina ceva placut, si la fel de bine primit ca bautul cafelei dimineatza, sau ca hrana satioasa pe timp de foamete, sau ca ploaia pe seceta, sau pur si simplu ca orice cand nu este nimic!
Mai filozofic spus...
De ce urasc copii scoala?!

Anonymous said...

şcoala devine plăcută după ce o termini ...

Skandalouz said...

@cineva: sooo true :D

Anonymous said...

Cele mai placute amintiri ale mele sunt din liceu. So... Enjoy it cat mai e vreme! :))

Anonymous said...

succes

Anonymous said...

All I can say is that the first day of school this year was really amusing to me :))

erik cartman said...

Mi-e dor de scoala(liceu). Facultatea e altfel, incepi sa te maturizezi si incepi sa ai probleme existentiale. Bleah!
Iar dupa facultate... deja se nasoleste treaba :(

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.