Tuesday, September 11, 2007

Don't you hate it when ...

1.Metrou :

In cursul calatoriilor mele cu metroul de la Timpuri Noi la Unirii .. sau Universitate sau Romana .. in principiu merg cu metrou' pt aceste mirifice destinatii .. in cursul calatoriilor mele cu metroul observ ca lumea indrageste sa se holbeze la alta lume .. Nu de putine ori am surprins anumite persoane cum se holbeaza la mine sau la altii .. dar in special la mine ;;) .. d-aia e ofu' mai mare .. Cand vrei sa treci neobservat .. se gaseste vreunu' sau vreuna care sa se holbeze cu nesimtire la tine . Si dupa ce ii privesti in ochii tot au nesimtirea sa ramana fixati pe tine .. evident cedez tot eu nu pot sa ma uit in ochii unei persoane necunoscute mai mult de 5-10 secunde .. ;;) .. asta e .. ( Don't look to the eyes of a stranger - Iron Maiden \:d/ )

2. Statul la coada :

Zilele astea m-am dus la posta sa-mi scot alocatia ca orice copil ce mai are un leu pe carnetu' de cecuri ;;) .. Pe langa faptul ca acele superbe casiere sunt acre si prostdispuse mereu ( ca orice casiera de altfel ) se mai gasesc persoane care se simt mai presus decat restul .. ele se baga in fata .. ca deh .. cine sunt ele sa stea la coada .. ( 8-| ) ceea ce este foarte nefrustrant :D ...
Mai exista si afishu' ala ce-ti spune sa stai la 1 metru fata de persoana dinaintea ta .. si e respectat de nu mai poti :)) ... Mai exista si frumoasele insemnari ale poporului pe perete gen " 0726 543 873 - caut sclav " sau " giani_de_puta_madre - caut gagica " . Pana la un moment dat sunt amuzante pt ca vezi ce debiteaza neuronu' unora da' dupa devine plictistor .. nu mai sunt alte insemnari pt ca nu mai e loc pe un perete intreg ce draqu ?!

P.S. : Ah si tipa mi-a dat 750 de mii in bacnote de 10 mii =)) sa vezi cum curgeau verzisorii =)) fara numar =)) ..

Mirifica nesimtire romaneasca :> ..

5 comments:

Anonymous said...

Duamne,lasa-ma ca am dat de multe ori peste persoane d'astea scarboase care se baga in fatza ta.. numa pumni in gura merita :| chestii de genul intamplandu-se cand eram mai mica .. gen acum 2 ani sau mai mult [ca na, te vad copil si iidoare in cur, te iau la coate de nu te vezi].. dar acuma daca ash patzi asha ceva nu mai inghit in linishte cum obishnuiam sa fac.

Ac.
[Nu m-am mai inregistrat, mi-e lene :))]

eul liric said...

chill mah, PMS/SPM ? :p

Unknown said...

pfff... in metrou am eu locu meu special unde stau mereu. e greu de explicat, iti arat eu odata si`odata. urasc sa se uite lumea la mine, fie si cele mai marfa tipe... nu`mi place sa se uite lumea la mine pe strada.
numele prostilor nu`s numa pe toate gardurile, sunt si in metrourile alea vechi, scrise cu graff, sau cu marker.pacat k e locuita tzara asta.

Skandalouz said...

Posta Vitan,nu-i asa? :)) M-am minunat si eu de scrierile de pe pereti :))

Cred ca stam in aceeasi zona ca si eu zilnic Timpuri noi-Unirii si apoi Unirii-Romana :) Si nu, nu eram eu, nu ma holbez, eu doar observ :-"

Anonymous said...

vedeti ca mai aproape este banca brd .. si acolo va da, tot la vitan :P... lux :P

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.