Wednesday, July 15, 2009

So...

Mda... nu stiu ce sa mai scriu pe blog. Timpul trece asa de repede, se intampla atat de multe lucruri. Nici nu stiu daca trebuie mentionate, mai bine le-as tine minte.
Hm... mai am 4 sedinte de condus. ( !!! )
Nu stiu daca mai sunt la fel de critica si frustrata ca atunci cand am inceput sa scriu pe aici, dar m-am obisnuit atat de mult cu toate lucrurile handicapate din orasul asta incat nu le mai sesisez, saaau am aceleasi fixuri, pana si eu m-am plictisit sa se repete in mintea mea, daramite voi, astia care va mai rataciti in acest areal.
Nu mai am chef sa scriu nici review-uri la filme, sa va arat melodii sau clipuri, nimic.
Poate e doar vara.
Vine a 12a, nici de asta nu am chef.

Va multumesc pt feedback-u' intens.


1 comments:

Bad.Mother.F**er said...

hmm .. ne multzumesti .. d`a nu vrei sa mai scrii .. write damn it, write .. c`mon cum sa nu mai ai chief ? si .. cum sa te obisnuiesti cu ce e aici ? :O .. nununu .. nu se poate :*

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.