Friday, July 17, 2009

Niste filme si-o carte

Hm... am vazut Polistit, adjctiv in sfarsit la Cinema Studio( unde va aparea si Coco avant Chanel cat de curand, can't wait). Nu mi s-a parut atat de lung si plictisitor cum auzisem din pareri. Desi replicile sunt putine, majoritatea mi s-au parut extrem de amuzante. Si pt ca actiunea se petrece in Vaslui, am si recunoscut o scena pt ca ma plimbasem de atatea ori pe acolo. Finalul vine pe neasteptate si incredibil de abrupt, exact ca naratiunile mele. :)) N-are rost sa va spun subiectul, probabil il stiti deja la cata reclama i s-a facut. Mi-a placut.

Am mai vazut si Elevator in Fabrika , un film tot romanesc. Intrati pe link pt mai multe detalii.
E o povestioara simpla dar tragica. Mi-a placut la film felul in care trairile celor 2 protagonisti au fost expuse. Totusi un pic cam lungutz pt cate se petreceau. Daca vreti sa-l vedeti, saptamana viitoare in Fabrika aveti ultima sansa. E so-so, s-ar putea sa nu va placa, s-ar putea sa patrundeti in strafundurile filmului si sa-l adorati. Eu sunt pe la mijloc.

Stiti genul ala de carte pe care nu stii cum naiba s-o citesti mai repede, n-ai mai manca, n-ai mai dormi numai s-o citesti mai repede? Ei bine Cel ma iubit dintre pamanteni de Marin Preda se incadreaza in genul acesta. In sfarsit m-am apucat de ea. Am citit prima carte, mai am 2, caci e impartita in 3 volume. Mi se pare fantastica. Stiu ca ma numar printre ultimii oameni care n-au citit romanul asta dar il recomand mai departe altor rataciti.

Enjoy.

2 comments:

Skandalouz said...

stioara, lungutz....wtf-utz?

Skandalouz said...

povestioara*

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.