Friday, July 10, 2009

Mall impressions

Mda azi a trebuit sa ajung prin Mall vitan.
Afara sigla Raiffeisen Bank era frumos lustruita de unu' cu casti in urechi care din cand in cand mai scuipa pe sigla ca sa luceasca. :> Serios. :|

Intru in Mall si o tipa se plimba de ici pana colo cu un maiou si niste sandale. I se vedea jumate din fund. Bine ca era dusa la solar cine stie cum i s-ar fi vazut celulita pe alta nuantza de piele.

Am vazut multe copilashe tarate de mame super aranjate prin tot felu' de magazine de mall. Una dintre ele era imbracata foarte fashionable si cealalta ca din boscheti, da' trecem peste. Ma gandesc cat de pitzipoance o sa ajunga copilele astea. Una dintre ele tinea deja in mana o punga de la un magazin de fitze si mai mult de 12 ani n-avea. Chiar si cu reduceri lucrurile tot prea scumpe erau. Ca sa va faceti o idee acum ceva timp am vazut-o la tv pe vj Wanda cum ne invatza pe noi cei care nu stim cum sa ne imbracam ce sa ne cumparam de imbracat. Bun. Hai sa ma lumineze ea si am continuat sa ma uit. Intra ea in magazinul respectiv si cica "reduceri" si ne arata un maiou. Cam urat in opinia mea. Si ne spune ea noua poporului fara bun gust cat ii place ei de mult articolul respectiv si cat costa. TAM TAM TAM ... reduceri :2 milioane, pret initial 4. Si chiar parea serioasa cand ne spunea ca e super pret. Riiiight. Singura data cand am avut curiozitatea sa intru in acest mirific magazin am vazut niste blugi pe care ii vazusem in piata la vreo 600 de mii si aici erau 2 milioane jumate. Pe langa model care nu prea era in concordantza cu gusturile mele, perechea respectiva nu prea te convingea de calitate.

Cand vezi pretul asta te mai gandesti si la cat de mult sunt muncitzi chinezii aia in China lor si platiti ca dracu' pt hainele astea mega scumpe.

Si totusi sunt reduceri...

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.