Thursday, July 23, 2009

Public enemies

Aseara am vazut acest minunat film.

Desi tine 2 ore si 20 de minute, nu e un film la care sa te plictisesti.
Subiectul este viata unui bank robber din timpul Marii depresiuni din SUA. N-am mai fost de mult la un film unde sa nu stiu de cine e regizat, ce se intampla, cine joaca. So it was a great surprise.

Genurile carora le apartine sunt: Crime, Drama, History, Thriller. Dar nu mi s-a parut genul ala comercial de thriller. Mi-a placut la nebunie felul cum e filmat, cred ca si voua o sa va placa.
Curioasa cine a regizat atat de tare filmul, evident caut pe imdb si descoper tam tam Michael Mann, acelasi regizor al altor filme precum Hancock ( a fost atat de mediatizat, eu nici acum nu l-am vazut, stiu cine joaca, despre ce e , totusi n-am avut curiozitatea), Miami Vice, The Aviator for fuck's sake !! ( asta e unul din filmele care m-au lasat speechless la final) si muuulte altele despre care n-ati fi zis ca-s regizate de aceasi persoana.

Hmm to cut to the chase.
Pai, the movie se deschide cu un cadru extrem de simplu, liniste de mormant, doar vantul bate.
Apare un minunat Johnny Depp intr-un palton lung, reprezentandu-l pe John Dillinger. Mai tarziu o descoperim pe Marillon Cotillard care va deveni marea dragoste a protagonistului, Billie Frechette. Pentru ca na, ce film e ala fara dragoste in el? Ce gangsteri,ce impuscaturi, ce sange peste tot, lasa mah... baga si iubire acolo, ce naiba? Ah, mai avem si un Christian Bale in rolul politistului care transforma prinderea lui John Dillinger intr-o obesie persoanala, Melvin Purvis.

Hm... eu zic ca merita vazut. Daca nu stiti ce sa faceti, clar watching this is your answer!

Enjoy.

2 comments:

Skandalouz said...

Hancock e slab. L-au tranformat in comedie cand putea fi un film bun... Dar trebuia urmarit comic book-ul.

Claudia said...

da da da ai dreptate esti filmat foarte special,totul pare foarte real,chiar mi-a placut!
Dupa ce am vazut articolul tau m-am dus si l-am vazut. Thx

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.