Sunday, July 27, 2008

Summer holiday huh ?

My life in the past few days :

Stiam ca trebui sa fac asta cu vreo 2 luni inainte. Asta e o problema cu maselele de minte.

Joi
Fara niciun stres il sun pe dentistu' recomandat de my usual dentist. Foarte frumos stabilesc sa ma vad in ziua aia cu el. Cat asteptam maseaua de minte a altui tip era scoasa, si cand a scapat incepuse sa-i spuna iubitei care-l astepta pe canapea langa mine ca ce usor a fost, nu l-a durut nimic, bla bla. Prind curaj. It was my turn. Vede dentistu' despre ce e treaba, ma programeaza vineri la ora 18:00.

Vineri
Aveam un sentiment de "Apocalipsa se apropie" in inima. Cat timp am mers de acasa si pana la Tineretului ( unde e cabinetu' ) pe jos, tot incercam sa-mi fac curaj.
Ajung pe scaun, incepe za thing. Doamne Sfinte cate instrumente erau:| , 4 dintre ele erau in gura mea intr-un timp. A fost dubios, ideea e ca nu m-a durut nimic.
Anestezia s-a dus dupa vreo 6 ore cred.

Sambata
M-am mai dus o data sa vada cum decurge za thing si cica bine. Pe langa 3 pastile prescrise cu o zi inainte mi-a mai dat si un unguient impotria inflamarii.

Duminica
Azi, obrazu' meu e de 2 ori mai umflat ca ieri. Nu se vede nicio schimbare in bine. Doare. Abia pot sa deschid gura. ( :-? lucru bun pt unii) Ma rog, now i know how i might feel after botox.

Totusi, care e problema obrazului? De ce e el umflat? E cumva avocatul gingiei? Pe ea am masacrat-o...

Peste 2 sapt ma asteapta cealalalta masea de minte :>.

Some holiday...

1 comments:

Bee said...

O doamne si eu trebuie sa imi scot maselele de minte. :| :-sss

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.