Tuesday, July 8, 2008

Amuzament ieftin

Daca aveti pitici pe creier care constau in a incerca sa pastrezi toate cunostintele in lista fie ele si coca, chiar daca nu comunici cu ele, dar le pastrezi acolo ca poate o sa ai vreodata nevoie, si arunci o privire prin lista de messenger, e imposibil sa nu dai peste status-uri care mai de care. Unele mai inteligente ca altele.

Rime si jocuri de cuvinte ieftine, iluzia de a fi destept.

Eu marturisesc ca sunt amuzata teribil de incercarile astea de afirmare a neuronilor la status.

Ah in afara de rime si jocuri de cuvinte mai sunt si marturisirile de corason foarte gandite. ( =))) )

Concluzionez ca lista de mess e un fel de cocalari si pitzipoance personal. E destul de trist in esenta, dar tot ma amuza strabaterile astea intelectuale.

Oameni, care cititi asta si va aflati in lista mea de messenger, sper ca nu va simtiti. ( And i mean it )

1 comments:

Fritz said...

:)) Bine ca eu pot sa stau linistit in privinta asta, am un status si atat, unu si bun (zic eu)! :D
Mda.........un fel de hi5 mai bine zis, ca si aia isi aleg niste nume si isi pun niste statusuri........#-o (ala de-si da o palma peste cap)

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.