Monday, July 7, 2008

Sin City


Dwight
: [while being rescued from the Tar Pits] Miho. You're an angel. You're a saint. You're Mother Teresa. You're Elvis. You're God. And if you'd shown up about ten minutes earlier, we'd still have Jackie-Boy's head.

Stiu ca filmul a aparut in 2005, stiu ca dupa 3 ani m-am trezit si eu sa vad filmu' intreg. Am mai avut tentative hbo-ene de a-l vedea, niciuna n-a fost foarte puternica. Totusi, sunt multumita ca nu l-am vazut mai devreme. Probabil nu mi-ar fi placut la fel de mult, ba chiar deloc.

Adresa de imdb in caz ca vreti sa va documentati mai bine singuri.


Nu-mi aduc aminte sa ma fi uitat in ultimii ani la un film noir, deci cam asta e mon film noir de referinta. :-?

Filmul este construit, destul de bine in opinia mea, din 4 povesti ce se petrec in coruptul Basin City. ( nu vreau sa dau detalii ;;) )

My key words for this movie : grimness, sexuality, blood ( oh baby and plenty of blood) and great filming technique.

Tot ce stiu e ca abia astept sa vad Sin City 2 si Sin City 3 .



"And she smells like angels oughta smell"

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.