Monday, July 28, 2008

Another day

Well because i am in the condition i've mentioned yesterday, i had to occupy myself with somethin' and because i LOVE watching movies, take a hint what i did.

Am vazut vreo 3 filme. Da, am mult timp liber la dispozitie.

Here they are:

  • As good as it gets : Jack Nicholson . Awards : Won 2 Oscars. Another 23 wins & 25 nominations . Was a nice movie.
  • American Beauty : pentru fanii Mena Suvari . Awards: Won 5 Oscars. Another 83 wins & 74 nominations. Oameni, filmul asta va va lasa speechless. MERITA!
  • Running with scissors : cam wacky filmu'. L-am luat pt ca era nominalizat la Globurile de Aur si parea sa fie tare. Insa nu m-a prea impresionat, cam ushurel. Though contine o Gwyneth Paltrow , care apare episodic, ce-i drept, nu e extraordinar. Mie mi-a adus aminte de Little Miss Sunshine . Ma gandeam ca o fi vreo incercare de a copia ideea, insa primu' e din 2006, iar al doilea din 2007. (Al doilea fiind DIVIN).
Hmm... am grija de hamsterul vecinilor plecati in vacanta. Azi i-am schimbat rumegusul ala. Si am ramas flabbergasted cand am vazut ce shmecher e. :| Isi adusesera mancarea intr-un colt, iar cu bucatile mai mari de rumegus isi facusera un culcus confortabil in coltul opus. M-a uimit cum si-a aranjat his place. Are o chemare pt design interior, i tell you!

I'm getting bored over here. Hope this will pass.

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.