Tuesday, July 1, 2008

Locu' la gogoasa si randamentu' muncii

Astazi, intr-o caldura imensa, incercam sa ma misc pe la Unirii. Ajung eu la "Gogoasa Infuriata" sa-mi iau o berlineza ( God, i love them ; cunoscatorii stie).

Evident, gasesc oameni "eager to be civilised" stand la coada de gogosi total necivilizat.

Datele problemei: mai multe gogosi, 1 baba de la tara, o politista frecatoare de menta, o baba de oras, un tip de vreo 30 de ani "in concediu de odihna"si eu care ma uitam ca la cinema la scena ce urma.

Baba de la oras isi cumpara ceva si nemultumita incepe sa comenteze la tipu' de 30 de ani ca in ziua de azi nu mai muncesc oamenii. Ca el n-a muncit ca pe vremea ei si ca n-are niciun drept sa ii reproseze ei ca s-a bagat ca vaca in fata.

In spatele lor, in fata mea, se aflau baba de la tara si politista.

Politista foarte inteligenta mai baga din cand in cand replici pline de substanta de genu' : " Viata e prea scurta ca sa va certati". Ma rog, si se mai conversa cu baba de la tara. Aceasta ajunge in sfarsit la gogosi si cere ceva dubios. EVIDENT cucoana ca n-au la gogoserie. :|

Ma rog si ajung si eu sa intru in posesia mult asteptatei berlineze dupa ce am asistat la o scena de prostie acuta pur romaneasca.

Romania...

2 comments:

Unknown said...

yeeee gg... bine u :))

daca as sta sa povestesc toate chestiile astea cred k as face cronici. Se intampla si la case mai mari :))

Fritz said...

Dupa cum bine spunea un coleg de-al meu:
"Nu ai cu cine domne'! Niste tarani!"

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.