Friday, August 31, 2007

Vecinii mei mirifici

Incep un alt post ... il dedic vecinilor de sub apartamentul meu . ( cata atentie pe capu' lor 8-| ..)
Azi a fost picatura ce a umplut paharul .
Dormeam .. ( Doamne si era 9 si eu dormeam .. eu de obicei ma trezesc pe la 8 .. ah si ma culcasem la 1 aseara ...MI-ERA SOMN ... ) incetisor .. incep sa aud cuvinte .. ritm .. o melodie .. dar nu orice melodie .. Timbaland :> .. ( pt cei ce nu stiu mi-e chiar nu-mi place tipu' ) si nu numai vocea lui ci si a unui tap din videoclip total afon ... :D Doamne .. si m-au trezit .. nemilosii ...
Eu stiam ca cica e o lege care interzice galagia intre orele 10 seara si 10 dimineata ... :D .. sau mi-se pare mie :-" .. Anyway faza cu 10 seara e sigura , mi-o repeta mama de fiecare data cand are ocazia ...
De ce am spus picatura ce a umplut paharul ? Pt ca de cand s-au mutat aici :X ... noaptea simt ( ei vecinii mirobolanti ) nevoia absoluta sa dea televizoru' la maxim si nu exagerez ..
Intr-o noapte m-am trezit la 4 ... si ei aveau date stirile la maxim :> ..
Nu e frumos ? ..
Anyway acu o spatamana .. m-au trezit oamenii de la etaju' 6 cu nush ce bormasina dar , in secunda doi vecina mea :X a aplanat zgomotul cu Dido la maxim :> ...
Oare e normal ? .. ok stiu si eu mai simt nevoia sa ascult muzica mai tare .. da .. nu cred ca noaptea fac asta .. ;;) .. ( ok Revelionu' nu se pune )
Si totusi , se pare ca voi mai avea parte de asemenea intamplari demne de nervii mei multa vreme ...


Concluzie .. : 1. Nu mai stau pana la 1 pe mess indiferent de ce ... ( cearcane 8-| )
2. Nu mai am nevoie de sonerie =)) .. am vecinii care ma trezesc pe gratis :> .. Na .. voi aveti ?
3. Daca tot vor atata sa ma trezeasca ei hm ar trebui sa le dau un cd cu melodiile mele preferate .. ei .. cine stie ? poate iese ceva ...

3 comments:

Anonymous said...

Mie mi s-a intamplat ceva extraordinar de dragutz... acum 2 ani, sub apartamentul meu s-au mutat nishte amaratzi cu un copil mic... care se apuca sa planga in disperare fix cand mergeam eu nsa dorm .. dupa un an de injurat boracul de fiecare data cand vroiam sa dorm, aia s-au mutat ... dar in urma lor au venit alti ciumpalaci cu borac mic ... in fine.. acum ala a terminat perioada de plans... sau s-a mutat familia aia din nou .. I don`t know anymore :))

miclowan said...

subscriu; deasupra mea a locuit Rebeca...până când i-au crescut dințișorii...apoi eu m-am mutat

o Hartista said...

vecinii mei, superbii mei vecini. nou veniti care nu au mai locuit la bloc cred, vorbesc atat de tare incat se aude in tot blocul. sub mn sunt doua apartamente, iar celalti asculta haus, mai ales la 1 noaptea, cei de langa mine se cearta mereu: ca el aduce bani sa cumpere salam, branza rosii si dvd player..cei de deasupra sunt convinsa ca merg cu rolele prin casa, a si o vecina a incercat sa se arunce de la etajul 11.

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.