Friday, August 31, 2007

Psihologie inversa sau Stupiditate acuta

Asa ca fapt divers : Lucruri observate nu numai de mine in legatura cu mesenger-ul .

Daca ai "Available" la status .. :)) toti te intreaba daca esti la calc sau daca ai treaba ..
Daca ai "Busy " la status ... toata lumea vorbeste cu tine fara nici o strabatere ca tu esti ocupat si pur si simplu ei pot sa te deranjeze .

In cazul meu de azi : "N-am chef de tine "
"yo no tengo interés en usted"
"lasati-ma in pace :) .. oameni :) .. "
Frate .. m-au bagat in seama mai multi oameni decat atunci cand sunt "available" =))) ...
Ori fac orice persoana din lista sa se simta speciala si ca are un loc important in inima mea :)) .. ori am multi oameni in lista care nu prind aluziile .
Costin ( un fost coleg ) mi-a spus ca el a observat ca daca n-ai niciun status persoanele care vorbesc cu tine sunt mai putine ..
Chestii trestii :)) ..
Oare status-ul influneteaza invers persoanele din lista de mess sau pur si simplu persoanele din lista de mess nu prind ideea status-ului ?
A big question .

Anyway , stiu ca sunt rea .. dar azi a fost ziua status-urilor neintelese .

Ca atare ma gandesc data viitoare sa pun la status renumitul " Daca ma deranjezi iti dau ignore " posibil sa dea rezultate .. ori nu mai vorbeste nimeni ori scap eu de oamenii care nu inteleg semnificatia status-urilor mele .. ;;) .

10 comments:

Anonymous said...

Da-mi tu mie ignore sa vezi ce bataie iti dau =))))))

eul liric said...

frate, da' te faci copilu' invizibil daca n-ai chef de vb :> am i a genius, or what ?

miclowan said...

cred că status-ul e un mijloc de începere a discuției...lumea îl percepe ca pe o invitație...un status de genul „n-am chef azi” (sau variațiuni pe tema asta)sugerează că ești vulnerabilă...moment ideal pentru vajnicii cavaleri să intre pe fir, și de ce nu, să-ți ofere umărul lor protector să-ți verși amarul...
de asemenea oamenii sunt egoiști și găsesc o oarecare satisfacție în suferința altora...cât de frumos înfloresc la țară bârfele despre morți și parastase...

Anonymous said...

pe mine ma enerveaza satusurile in limba japoneza sau chineza... pfff... "frate, daca numai tu intelegi ce scrie acolo, atunci de ce il mai bagi ?" uite un exemplu:

http://img398.imageshack.us/img398/1844/sttscx6.jpg

Anonymous said...

Anonymous, oamenilor le place sa-shi puna la status versurile preferate dintr-o melodie, daca melodia era in japoneza ce vrei sa-ti puna traducerea in paranteza? :)) Poate avea oameni in lista care ii intelegeau statusul. [Si va rog, nu mai incurcati chineza cu japoneza, SUNT DOUA LIMBI TOTAL DIFERITE]

Unknown said...

stii ce ti`am zis eu in legatura cu concururile legate de mass`uri. acelasi lucru se aplica si pt statusuri. sau am de exemplu "nu am chef de NIMENI" si mai intra cate un destept, respectiv cate o desteapta pe mine "faci o eceptie?" 8-| grrr... numai knd ma gandesc ma enervez

Anonymous said...

Cred ca foarte eficient ar fi un status de genul "daca te pune dracu' sa ma deranjezi, esti o parasuta proasta/dobitoc notoriu". In cazul meu a dat roade. Nici musca nu s-a auzit aproape toata ziua, pana cand spre seara s-a gasit un "dobitoc notoriu" sa ma intrebe daca el are regim special. :))

Bee said...

frate dar daca nu vrei sa fi bagata in seama nu mai sta p mess la mom respectiv :P :-??

Anonymous said...

I totally agree with Bee :D

Anonymous said...

Am primit un tag de la AID, si l-am dat mai departe ( http://puisorul-cufurit.blogspot.com/2007/09/tag-primit-de-la-aid.html ). E randul tau sa ne arati desktopul. :)

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.