Tuesday, August 14, 2007

Identitate si Libertate

Oh da ... post-u' asta e scris la indemnul alexandrei ( una dintre alexandrele de pe planeta , intamplator in liceu cu mine , in zodia leului si viitoare fatah de 16 ani . mai precis saptamana viitoare .. so la multzi ani ! ) .

Mda .. cand ma uit la buletin ... vad in afara de poza aia oribila facuta la 10 dimineatza cred .. nush nu mai tzin exact minte .. hm .. in afara de termenul de valabilitate .. a draqu 2015 .. merg undeva arat poza aia din buletin ( horrible ) ... ;;) mai vad ca mi-am primit buletinu' inainte cu 3 zile de 23 mai ;;) my birthday .. ma simt mandra .. vad .. culmea .. ca am o identitate .. sunt cineva .. exist .. gen faza " mananci , deci existi " .. "ai buletin . deci existi " ... Da am CNP ... exist .. sunt cineva ...

Si privind cardul de RATB ( pe toate liniile :-" ) incarcat .. simt ca-s libera ca pot sa merg pe orice linie vreau cu orice masina/tramvai/troleu si niciun controlor nu ma enerveaza ... Evident nu controloru' ma enerveaza .. ma enerveaza intreaga idee de RATB ;;) .. dar .. da stiti parerea mea despre RATB din primul post .. ( check it out ) .

Bun .. simt ca pot sa fac ce vreau daca am buletinu' si cardu' RATB incarcat cu mine .. evident .. si ceva bani acolo ca nu stii cand ai chef de ceva .. :) ..

Identitatea si Libertatea ... la mine vin privind buletinu' si cardu' RATB ..

4 comments:

eul liric said...

pt mine indentitatea si libertatea (anarhie mah :)) ) vin dupa cateva beri bune, gen kurt cobain si graffitiu cu homo sex rules! \m/ nice post, dar nu-ti limita existenta la o bucata de hartie ... :*

Pseudo said...

fatah ?:)) da ms :">
pai "a fost la indemnul" meu pentru ca pareai asa de ganditoare pe mess si deep asa :)

Halaicu said...

Daca iti cedez tie cardul meu RATB o sa te simti de doua ori mai libera? Desi asta e cu dus si intors, poti sa te pricopsesti si cu doua identitati (personalitati) diferite...

Anonymous said...

kasto

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.