Wednesday, August 8, 2007

Unde s-a dus bunavointza ?

Astazi am ramas fara lapte pt cereale ( da mananc cereale dimineatza .. "fanii stie " ) si cum Slava Domnului magazinu' Fonzi s-a mutat in scara mea si nu mai trebuie sa ocolesc pana la trecerea de pietoni care e la un kilometru ( la figurat vorbind ;;) ) ca sa ajung la magazinu' din blocu' paralel blocului meu .. m-am dus sa-mi iau o cutie cu lapte ... Totu' bine si frumos pana am ajuns la casa unde , un tip acru indiferent si prost-dispus mi-a zis pretzu' cutiei cu lapte . Faptul ca el era asa de prostdispus m-a facut sa cred ca a fi casier la un magazin nu e chemarea lui in viatza dar si faptul ca odata angajata o persoana trebuie sa indeplineasca toate conditiile angajarii , evident si buna dispozitzie falsa dar macar sa te faca pe tine , cumparatorul . sa te simtzi mai bine sau nush..
Astazi am descoperit ca si zambetul fals la vreo casiera , atat de fals parca te-ar zgaraia cineva pe suflet este bun la ceva .
Oare sunt singura persoana din Romania care mai viseaza ca personalul unui magazin . hotel etc . sa fie oameni ? . nush .. binedispushi .. ceva acolo ..
Bine , unora le este indiferenta persoana casierului dar azi am descoperit ca mie nu mi-e indiferenta si pretind de la ea si zambetul ala fals afurisit .

Unde s-a dus bunavointza , bunadispozitzie si toate lucrurile pozitive ? .

5 comments:

Anonymous said...

Unii oameni sunt prea deprimatzi in legatura cu viatza lor ca se le mai pese .. acei oameni sunt si vanzatori la magazin si ei nu se gandesc vreodata ca oamenilor le mai pasa daca le zambesc.. si de obicei, sunt prea trishti sau suparatzi ca sa mai poata zambi macar fals. Eu am obiceiul sa le spun saru`mana tipelor de la magazine dupa ce cumpar, dar rareori primesc vreun raspuns inapoi, sau daca primesc un "o zi buna" este lipsit de orice urma de sentiment. Asta e, we`ll have to deal with it.

Irina-Alina said...

bunavointa nu a existat niciodata in acest domeniu, I'm afraid.

eul liric said...

mda, tu-ti iei laptic si cereale si esti in vacantza si omu' se scoala cu noaptea-n cap, fara timp nici de-o erectie ca sa vanda lapte intr-un market imputzit :)) hai sa fim empatici.
oricum, cat timp in romania nu se schimba nimic, o sa ajunga si ronald mcdonald emo :p ideea e sa fii tu happy si poate ii contaminezi si pe ceilalti

Pseudo said...

unde a fost bunavointa de fapt? :) that's the question :P

o Hartista said...

Trist este ca eu pentru a nu mai suporta aceste momente oribile (asta numai la coafor) prefer sa platesc pentru ca oamenii sa se poarte frumos cu mine. Dar nu las bacsis (decat in cazuri EXCEPTIONALE), si nu pt ca as fi zgarcita ci pt ca mi se pare stupid sa platesc pe cineva pentru ceva ce este obligat sa faca. Un zambet e de-ajuns.

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.