Thursday, August 23, 2007

Nesimtiti europeni

Gata ! M-am enervat ! Comentez tot !
Stau in cartieru' acesta de hm ..cand aveam 5-6 ani .. acu am 16 ... ceea ce inseamna ca am stat destul aici ca sa experimentez toate frumusetile lui .
Da ... de 10 ani ... in fiecare seara/noapte la coltzu' blocului meu se strang niste persoane dubioase care mananca semintze .. asculta manele la telefon ... imi canta mie serenade afone ( la figurat vorbind .. nu nu la "afone" ma refer nu-mi canta numai mie ...:D ci si intregului cartier ) .. se bat unii cu altii si vine politia ... urla se injura ... si cam atat .. cred .
Anyway .. sa mergem in trecut .. cand era noua melodia evanescene - bring me to life .. ( acu 1000 de ani :)) ) si niste tipe nou mutate in blocu' vecin .. care e oarecum ..separat de o stradutza de 3-4 metri plus trotuaru' ( trotuaru' 1 + trotuaru' 2 ) de vreo 3-4 metri ... deci vreo 8 maxim 9 metri intre blocu' meu si celalalt simtzeau nevoia la 12 noaptea sa scoata boxele pe balcon si sa le dea la maxim .. :D .. eram in a 7-a am avut un flashback :)) ;;) ...
Sa trecem si peste asta ... de ani de zile .. aud manele de tot soiu' muzica orientala ( habibi mancati-as ) si aseara .. da aseara .. am auzit ... muzica lautareasca .
Nu ca m-ar deranja sa ascult muzica lautareasca instrumentala (chiar imi place) .. da frate era 1 . daca nu 2 ... ca eu n-aveam somn si ma plimbam prin casa de pe balcon in pat .. pat balcon .. lampa .. pat .. si tot asa :)) ..
Incep sa cred ca e vina mea ca am auzit muzica respectiva si ce cautam eu la 1-2 noaptea treaza ? Sa-mi fie rusine .. ei nu au nicio vina ...

Traim intr-o tara plina de nesimtiti europeni ! ... Evident mai sunt oameni care nu sunt .. si Slava Domnului sa se inmulteasca !!

p.s : azi am auzit la stiri ca era chris brown ( shmenar tipu' 8-| ... da sigur .. ) care se dusese si el la londra pt o sesiune de autografe .. si iese ala in strada .. sar fanii pe el il pun jos si-l dezbraca =)))))) si aia e londra nu bucuresti =))

Anyway ... miss Badea la tv =(( .

7 comments:

eul liric said...

mda cocalari rai X( eu am ascultat manele laiv (behaieli gen HAOS) in taxi pe ecran LCD coi :> oricum if you can't beat'em, join'em - in cazul de fatza: if you can't join'em, beat'em >:) cu drujba muhaha. jos badea ! ^_^ :X

Lyna said...

vrei sa mor fara badea la tv ? =))

Bee said...

LOOOL :)))

Unknown said...

mda.. imi este foarte cunoscut peisajul. Pe scara C, scara vecina, am un tip care se imbata zilnic si se ia cu astia si rezulta acelasi peisaj. Tara asta are nevoie de timp. gandeste-te putin, suntem la marigea UE. ink nu ne cere nimeni nimik. Romania este pentru UE, exact qm este Ferentari pt Bucuresti.

Sorana Danescu said...

Get used to it, kido. Eu mi-am luat şi bătaie la mine pe stradă.

Anonymous said...

Hm. Probabil ai citit pe-acolo pin blog despre probleme similare cu care ma confrunt. Ma simt invadat, si acum inteleg ce simteau moldovenii lui Stefan cand ii cotropeau tatarii: cum ma simt eu cand ma cotropesc fonic manelistii. P.S.: ms pt interes vizavi de blogul meu si pt link, te-am adaugat si eu, ai blog fain. Bafta in continuare si spor la scris!

Bogdan said...

un copil cu gura mare .. daca tipi mai tare promit eu , imi dau cuvantul, ca publicul te va aplauda mai tare ca pe carcotasi :)
servus pentru impresia buna ce miai creeato:P

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.