Wednesday, August 29, 2007

Carpe Diem Baby

Cati dintre noi fac tot ce vor , cand vor , unde vor and so on ?

Se spune ca viata este scurta .. si intr-adevar este scurta ... dar cati dintre noi ne-o traim cu adevarat? Daca viata e asa de scurta de ce exista fraza obsesiv de enervanta " esti prea mic sa .. " .
Cine spune cati ani trebuie sa ai ca sa mergi de unul singur prin tara , prin strainatate ...sa iei decizii pe cont propriu si sa nu regreti nimic ?
Si daca putem face ce vrem , ne antrenam in tot felul de actiuni menite sa ne aduca o viata mai buna care ne ocupa tot timpul si astfel uitam sa traim iar ...
Multi lasam lucrurile de azi pe maine .. de maine pe poimaine .. dar oare maine vom mai fi aici ?
Cand nu vom mai fi .. despre cati dintre noi se va spune ca " si-a trait intr-adevar viata " .
De ce nu facem ce vrem cand vrem fara sa ne gandim la o mie de lucruri care sa ne opreasca ?
De ce avem regrete ?

Marturisesc ca nu-mi traiesc viata atat de intens pe cat as vrea si pe cat as putea ... dar oare cati dintre noi o fac ?

4 comments:

miclowan said...

eu zic că este totuși bine să amâni unele lucruri cât poți de mult...de exemplu eu nu m-aș apuca de un proiect din ziua în care mi-a fost dat...prefer să-mi las subconștientul să lucreze la el...astfel încât după săptămâni întregi de tărăgăneli, când îl încep, am la îndemână și o serie întreagă de idei...

Unknown said...

hm... eu nu`mi traiesc viata la maxim din cauza altor persoane care nu`mi dau voie, din cauza unor ghinioane, pisic negre care se tin dupa mine. si atat timp cat nu exista motivatie pt asa ceva, nu vad de ce as face`o :D kt a fost de trait viata la maxim, am trait`o.

eul liric said...

toate la timpu lor ... cu cat cresti, cu atat capeti experienta, rezistenta & shit. mai bine te bucuri de micile nebunii ale varstei ;)) gen .. mc donald's :| ok ok, nici chiar asha. da' doar nu te apuci sa bei, sa te droghezi, sa o arzi aiurea noaptea gen sexy balamuc ( ha! ) ca sa zici ca iti traiesti viatza O.o lolzorz

Pseudo said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.