Friday, January 2, 2009

Chasing Amy

Avem una bucata Ben Affleck ( care mi se pare super tare in filmele mai vechi) , Jason Lee ( protagonistul serialului My name is Earl ) , Joey Lauren Adams ( despre care nu am prea multe de spus, am vazut-o doar in roluri secundare si mi s-a parut destul de buna pt rolurile ei, like it supposed to be that way, nevertheless mi-a placut in film) , dar si un Matt Damon intr-un rol episodic, ceva nou pt mine pt ca am avut ocazia sa-l vad numai in filme in care avea rolul principal or so... 

Hmm... filmul a fost nominalizat la Globurile de Aur, e cam sarac in premii dar destul de bun in opinia mea.  
Faptul ca m-a tinut atenta pana la capat spune multe, de obicei daca un film e slab inchid si trec mai departe.  

Genre : Comedy Drama Romance  

Filmul e facut in 1997 deci nu e some  new film that simply insults one's intellect.  

S-ar putea ca limbajul de argou folosit obsesiv sa vi sa para deranjant, dar creaza mai bine atmosfera. :-? 

All in all, mi-a placut si vi-l recomand.  




0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.