Wednesday, December 31, 2008

2008 : rewind

:-? Post-ul asta e mai degraba pt linistea mea sufleteasca. Incerc sa vad daca am facut ceva cu adevarat important anu' asta. 

Hmmmmmm... 

Daca anu' trecut in decembrie ma rugam la toti zeii sa vina Metallica in Romania si semnam si petititii si ma mai rugam o data la zei, acum pot spune ca a venit Metallica si a si plecat. Si a fost foarte rewarding. 

Sunt mai indecisa ca anu' trecut deci aici am involuat.   

Am mai scapat de 2 teze la latina, mai am 3 pana termin liceul.  

Am vazut 36948356938 de seriale si filme. 

Am fost la destule piese de teatru. Am existat si pe la Ateneu si Opera.  Am revizitat Muzeul de Arta Contemporana.  Cu cultura am stat bine.  

Am fost in vacanta fara parinti, in sfarsit!!!!!!!!! 

Am inceput sa fiu mai atenta la cei din jur, am de invatat lucruri de la oricine. 

Am inceput sa go with the flow si mai mult si-mi convine de minune. 

Am descoperit ca-mi place profa de economie, si pana acum si economia.  

Mi-am facut test de cariera unde mi-am descoperit cariera menita, cea de maistru de exploatari forestiere (ironic) si miniere. 

Obsesia mea pt ecologie e si mai mare si aparent am influentat cativa colegi si prieteni si nu pot sa fiu decat foarte multumita.  

Am scapat de 2 masele de minte.   

Am invatat ca maieutica nu e o arta a maieurilor. 

Anu' asta am scapat de frica de intuneric, frica stomacului infometat fiind mai mare.  Desi am inceput sa petrec mai mult timp impreuna, eu cu aragazul, inca nu l-am cucerit cu personalitatea mea marcanta. 

Hmmmm... 

Am facut atat de multe lucruri grandioase incat nu pot sa mi le aduc aminte.  

Oare am facut ceva worthwhile? :-?




0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.