Sunday, January 25, 2009

Other thoughts

Se poate observa pe acest minunat blog, cheful meu de a scrie.  
Adica nu stiu daca am scapat de frustrari and all... asta era doctrina blog-ului meu cand l-am inceput, dar ca la orice partid doctrina nu mai conteaza in timp.  

Been kind of busy and chefless. Last week of school this term... teme, sictir,teme, sictir.  
Mi-am zis ca n-o sa ma incerc sa fiu draguta cu toata lumea, dar nu pot sa ma abtin sa nu spun "multumesc" si "o zi buna" vanzatorilor sictiriti. 

Astazi am o saptamana de trezit devreme. Pana acum aveam si eu sambata de dormit pana pe la vreun 9 si duminica de trezit fara alarma. Saptamana asta nici macar atat n-am mai avut.  Urmeaza o saptamana de vacanta in care O SA DORM si posibil o sa iau o mitraliera si o sa ma duc la usa vecinilor de sub apartamentul meu daca se cearta si se bat si ma deranjeaza pe mine din somnul meu de ingeraso-purcel.  ;;) 

I HATE people that complain complain complain complain  complain complain complain complain  complain complain complain complain  complain complain complain complain  complain complain complain complain  complain complain complain complain  complain complain complain complain  complain complain complain complain and complain some more, endlessly. :|  
I may seem a hypocrite saying this on a blog where you're supposed to complain, but i hate those people that just don't refrain from complaining... I mean, they open their mouth and every time they do that, they tanana complain! 
So... cand cineva se plange in juru' meu groaznic de mult ... i may be running. Si nu zic acum ca n-ascult ofurile prietenilor and co sau ale strainilor daca stau sa ma gandesc :-? dar... astept de la oamenii aceia sa mai spuna si altceva decat sa se planga.  God... daca nu iti convine ceva schimbi situatia. 8-| 

Am mai vazut "Defiance" si "Der Untergang" . I've been called nazy :))... N-am nimic avec les jews, don't take me wrong... dar imi plac filmele cu razboi + jews... probabil ca majoritatea pe care le-am vazut au fost fooooarte tari facute. In concluzie, you should see these ones too.  

Ah... alaltaieri mergeam spre casa si il vad p-unu' care urina pe roata unei masini. Ma gandeam... frate atat de mult sa urasti pe cineva incat sa faci asta? Ma gandeam ca tipu' cunoaste masina... ca ar fi putut sa faca asta pe zidul de langa masina. Se inchide el la fermuar... si si... se urca la volanul masinii si pleaca.  Cred ca asta a fost cea mai weird scena pe care am vazut-o in Bucuresti. 



Like this song 






1 comments:

Anonymous said...

vaaai, cat de tare faza cu masina =))

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.