Monday, January 5, 2009

Another keyword analysis

Oh God... 


Se pare ca obsesia oamenilor pt psihologia inversa continua... 
24.75%psihologie inversa 

oameni buni... n-o sa gasiti aici teorii despre psihologia inversa. 

0.99%adriana gogoaşa 
oh lord... caut-o si pe nelutza franzela.

nu inteleg cum au ajuns oamenii pe blog-u' asta asa. 

de la afte in gura umflarea obrazului 
mai random ca si cautarile astea pe google nu cred ca pot exista.  

mortii matii scris corect
 
 mortii ma-tii scumpule.  


 
oda cozonacului 
intr-adevar imi place cozonacul... dar nu m-am gandit inca sa scriu o oda pt cozonac.
merci de idee. 
 

cand se mananca cozonac 
 dar ti-e foame frate. :-? in principiu cand ai chef. 


o.zi.din.viata.mea  
asta-i blog-u' perfect pt asta.  


cu ce ajung la mall vitan 

depinde de unde vrei sa ajungi. 


cereale pentru alergat 

exista? 

 

P.S.: Nu stiu de ce mi-a iesit post-u' asta asa.
Ma mai uit prin lista si observ o dorinta profunda a romanilor de
a injura corect.MA BUCUR!!
Se vede ca avem nevoie de ore de gramatica limbii romane in liceu
nu de cea a limbii latine. 8-|

 
 

11 comments:

eul liric said...

ati observat ca majoritatea posturilor danei se termina cu "8-|" ?

eul liric said...

da! eu da

eul liric said...

si eu am observat :))

sotia eului liric, condusa la altar de un fake elvis in las vegas said...

si eu!!

eul liric said...

da, mersi Alexandrei Ilenei Bacalei xD

eul liric said...

hai sa facem IT party pe blogu danei \:D/

Alexandra Ileana Bacalu said...

hai, ca deja i l-am profanat

eul liric said...

lul

Alexandra Ileana Bacalu said...

ioi

Alexandra Ileana Bacalu said...

si ma mai intreb de ce nu ma mai iubeste

o Hartista said...

deeeeeeeeeeeeewwwwwwwd, keyword shit asta e really funny. Imi place the search with Adriana gogoasa:)), gives another perspective.

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.