Sunday, January 4, 2009

Forgetting Sarah Marshall

Desi titlul este al altui film, vreau sa mentionez ca am vazut si Seven Pounds cu Will Smith si Rosario Dawson.  Pt mine a fost destul de interesant sa-l vad pe Will Smith vorbind in spaniola. Hmm primele 100 de minute din film sunt dragute dpdv al esteticii. Actiunea e cam plain. Si abia am rezistat sa-l vad, deci daca esti o persoana cu tendinte hiperactive s-ar putea sa te plictisesti intr-atat incat sa nu astepti sfarsitu', sa inchizi calcu' si sa iesi din casa. Insa, ultimele minute in care actiunea in sfarsit e alerta chiar mi se par ca merita. Subiectul e interesant, pacat totusi ca filmul e cam static... chiar si pt o drama.  


Hmmm... and now Forgetting Sarah Marshall

O comedie usurica, some hillarious scenes, un Russell Brand worth watching.  
Cica tagline : From the guys who brought you "The 40-Year-Old Virgin" and "Knocked Up".  
Spre deosebire de filmele alea la care n-am avut rabdare sa ma uit, i was too bored si nu le-am gasit deloc amuzante, filmul asta e clar o reusita din partea lor.   

Was nice... merita aruncata o privire.  


Enjoy! 

1 comments:

Anonymous said...

Si daca nu esti o persoana cu tendinte hiperactive ce se intampla? :p

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.