Wednesday, February 13, 2008

Pastreaza-l de curat !

Era un obicei , cand eram mica , sa ai anumite haine de "curat" . Nu-l imbraca azi , lasa-l pentru o ocazie speciala !

It's just like "good china" , you know chestiile alea din anumite vitrine din portelan , cesti , seturi de tot felu' pe care nu le folosesti decat la ocazii megaspeciale sau chiar niciodata :-? .

Sunt chiar stresata de faza . Nu stiu daca se mai poarta azi obiceiurile de genu' dar ma simt enervata .

Traieste domn'e cat poti de bine in fiecare clipa !
Daca vrei sa bei sampanie si sa mananci caviar in fiecare zi e foarte bine !
Mori maine dracu' si portelanu' ala tot asteapta sa fie folosit , hainele alea speciale sa fie purtate .

8-|

Live !

3 comments:

alex said...

eu am avut ca posesiune materiala o farfurie. una singura. apoi cineva mi-a spart-o, din greseala...
trauma e adanca, dar m-a invatat ca trebuie sa traiesc fiecare portelan ca si cum ar fi ultimul :D

Lyna said...

mi-a placut farfuria plina de povetze :))

miclowan said...

:)) nu stiu eu, eu am avut si eu cand eram mic haine "de duminica" cred ca de la o varsta se convertesc in ceva gen costum, apoi cand porti toata ziua costum, blugii devin haine de curat nu?

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.