Saturday, February 16, 2008

Despre copii si parinti

Copil rasfatat si mofturos , singur la parinti , am fost foarte selecta cu acei copii care-mi placeau .

Eram azi la metrou la Unirii 1 .Si cum stateam rezemata de un stalp , observ o familie langa mine .

Tip , tipa , copil de 1-2 ani in carutz . Copilu' plangea si nu statea linistit .
Ma-sa catre copil : "Da' termina ba o data ca-ti dau un pumn acuma , ia nu mai fi tupeist la mine " .
Ta-su' il mai plimba el putin . Copilu' tot plange .
Ma-sa catre ta-su' : "Stii ce ma bucur cand plange asa , sa vada si el daca nu sta cuminte cand ii spun eu " .
Scena ma lasa :| . Nu cred ca mama acelui copil putea sa se poarte atat de rau cu el daca za child era vrut . I guess she got pregnant and married the guy . The end .

Peste cateva secunde vad ca o tipa se stramba langa mine gen "Ia uite-i si p-astia ". Ma intorc vad 2 homeless-i , unu' imbracat , unu' cam nu ... gen haina , o carpa si bocanci .

Scena ma lasa :|:|.

Metrou cu graff-uri si pe interior si pe exterior . Mi-ar fi placut sa fie mai multe desene si mesaje , nu semnaturi .

Urc scarile la Timpuri Noi , ca scarile rulante erau stricate .

Prind 133-u' . In 133 copila de 1-2 ani sweeta pe scaun .
Se uita la mine si zambeste . Ma uit la ea si zambesc .
"Fetitza ! " aka eu . :-? Si copiii mai mici ca mine imi zic fetitza :))
Imi vede manusile cu flori . : "floricele!"
Ma mai joc eu cu ea . Imitari de kiss-uri . Tare sociabil copilu' :))
Ii fac cu mana , cobor .

2 exemple diferite de copii si familii in 10 minute . Romania anului 2008 .

Hmm metodelor contraceptive ar trebui si mai mult promovate ; asta a fost singura concluzie pe care am putut s-o trag in urma comparatiei celor 2 exemple .

8 comments:

Unknown said...

Concluzia m`a lasat masca :))

miclowan said...

:(( mi se zice domnule de catre unele persoane mici, nu mai vreau :((

Pseudo said...

azi a venit o copila la mn, la romana la metrou si a icneput sa planga si sa imi zica daca stiu unde e un chentru dasta de plasament ca a uitat si tot vorbea si ma simteam prost ca nu stiam sa o ajut dar ma gandeam ca poate si minte sau..pf.. sucks. so, yeah : use some fucking condoms people

Anonymous said...

E foarte tare reclama la anticonceptionale de la metrou Unirii "anticonceptionalele nu ingrasa, mancarea da". Nush ce tipa scria pe un blog ca e o reclama care incurajeaza fetele anorexice. Dar e bullshit.

Din pacate doar oamenii prosti mai procreaza azi. Bucurestiul este plin de creaturi groaznice.

alex said...

solutia:
mesaje subliminale pe toate posturile teve, sau la radio sau in orice alta parte, la nivel mondial: toata lumea sa foloseasca metode contraceptive, eventual barbatii sa-si faca vasectomii, femeile sa-si lege tuburile sau ce instalatii au ele pe acolo. astfel, in 70 de ani populatia planetei va fi decimata, no more world hunger, no more global warming, no more stupid people. de fapt, singurii oameni ramasi in viata vor fi cei din diverse triburi din africa sau america de sud. eventual siberia. cu alte cuvinte, sa dam reset la omenire. poate de data asta merge...

Carina said...

Dar nu cred ca tine doar de contraceptie. Cred ca sunt si oameni care au copii pentru ca si i-au dorit dar nu stiu sa-i creasca: fie se poarta urat cu ei, fioe ii rasfata prea mult...

alex said...

e o mare responsabilitate sa cresti un copil asa cum trebuie, si sa iasa asa, bine, ca noi cei din blogosfera :))

Lyna said...

:)) am vazut si exemple de creaturi blogosferice nu tocmai "asa bine , ca noi cei din blogosfera" :)) ...

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.