Monday, February 11, 2008

Inca o zi din viata mea

Ma trezesc . Exist prin casa executand aceleasi lucruri . Evident , am stat ceva si pe mess .

Ma gandesc ca ar trebui sa-mi incarc abonamentu' . Plec . In tramvai 2 statii cat am mers ( ma rog 3 , dar prima e atat de mica incat o omit mereu ) pana la Tineretului , ca acolo fac abonamente RATB cu reduceri ( n-ar putea sa faca in tot Bucurestiu' doar in anumite locuri tinute secret ) , am dat de 3 controlori . Niciunu' nu mi-a cerut abonamentu'/ biletu' ...

Cobor , il incarc . A dracu' s-a facut 250 de la 200 de mii de luna trecuta . Astept tramvaiu' ma urc , alt controlor . Nici asta nu mi-a zis ceva .

Imi fac abonament si la metrou la Timpuri Noi si pasesc frumos pana acasa .

Urc , refac planu' : imi iau si fularu' si manusile si un tantum verde .
Imi iau si geanta si plec .
133 -u' vine . E nici plin , nici gol .
Am ajuns in 10 minute la liceu . Retardatu' ala de sofer si-a batut iar joc de calatori .
La franele lui inteligente ne-am simtit toti saci de cartofi . Ah , si in alea 10 minute era sa faca 3 accidente :> . Era radioul dat oarecum tare , erau 2 telefoane date tare langa mine si eu am coborat cu o durere de cap :)) . Folosesti RATB-u' si primesti o durere de cap cadou . Doar la ALTEX .

Stau pe la liceu unde ne-am facut incalzirea pentru noul semestru ( =(( ) .
Dupa ce am iesit de la liceu urechiusele mi-au fost gadilate de sunetul manelelor la maxim dintr-o masina . Manele la maxim nu se mai poarta 8-| . Of oameni trendy nici asta nu stiti ? .

E frig si vreau caldura .

2 comments:

Fritz said...

Zi merci ca nu mirosea in 133 asa cum mirosea azi in 123! Venea asa o duhoare de toaleta publica (wc ecologic) din inghesuiala aia! :-&

Anonymous said...

si zici ca te a durut capul din cauza manelelor? daca te ar fi amendat controlorii ce ai mai fi zis(asta in caz ca nu aveai bilet/abonament, nu m am prins daca aveai sau nu, presp ca nu)? ii admir pe controlori ca nu jignesc femeile/fetele intrebandu le daca au bilet/abonament, dar cand esti singuru' intrebat dintr un -(troleu, poate, merge pe sine)plin de oameni fara bilet/abonament, nu e prea placut, mai ales ca tu de obicei iti iei bilet, da' cand vezi ca nu vine nici un controlor timp de 5 ture, nu mai ai chef sa ti cheltuiesti banii degeaba, mai ales ca dezmembratele alea is fabricate prin 40 si te gandesti ca au bun simt si nu iti cer bilet, dar n a fost asa. s a multumit cu 5 lei ala, nu am mustrari de constiinta, sunt sigur ca banii pe care i as fi dat pe corecta amenda nu ar fi ajuns la un azil de batrani/casa de copii/- nou. muzica(gunoiele)/tipetele(asa vorbesc unii, fara exagerare) nu ma deranjeaza deloc, e foarte urat cand stai langa oameni care nu s au spalat de cativa ani(tot fara exagerare), chiar si langa aia care n au aflat ca s a inventat deo sau pasta de dinti. scoala e o prostie, cel putin a mea, dar a ta? e mai imp mersul in autobuz, asta te a impresionat azi, cum arata jurnalul tau? autobuz galben ... ai avea despre ce sa scrii daca ai invata intr o clasa in care se asculta manele la max cu niste boxe de discoteca, dar din pacate sg sursa de inspiratie ti e autobuzu'. nu e aia clasa mea, dar e prima clasa din scoala mea, chiar voiam sa ma mut in clasa aia, nu c ar fi mare diferenta dintre a mea si aia, dar tralala ca n am facut o.

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.