Friday, February 15, 2008

Inca o zi

9:30 ... trezeste-te !!
Nu , mi-e lene , au :-? . Cred ca sunt o somnambula masochista , ma trezesc ca ma doare ceva mereu .

Pe la 9:46 am avut si eu curaj sa ma dau jos din pat .
Televizoru' era deschis pe Antena 3 la stiri de mult . Cica e frig azi , mda bine ati revenit cizme si manusi .

Mai exist prin casa pana pe la 12:45 .
Iau 133-u' , unde sunt obligata sa stau jos . Nu se intampla prea des , culmea nici nu voiam .
Vreo 4 statii stau pe scaun , ma indrept spre usa spre a 5-a statie . La Hala Traian urca un tip cu ziare . Isi zice poezia , se impinge in mine de 48765487 de ori pana la Foisor .
In acest timp am auzit discutia dintre el si un tip care se credea shmecher . Ma rog , tipu' era gen 40-50 de ani .
"Cat scoti bah pe zi ? "
"Pai intre 300-500 de mii de lei "
"Banii tai ? "
"Da numai ai mei "

:)) Multi ar spune ca si-au gasit cariera .

Scoala , chef de nimic . ( :-? din 7 ore am facut 3 ... la prima am chiulit , si ultimele 3 nu s-au facut )

Ies . NINGE like hell .
Ajung la statia de 133 , frig , aglomeratie , ma bag .

La Hala cobor . Pe la Unirii am intrecut 133-u' . Pe la mijlocul ultimei statii m-a prins el , 133-u'.

Cand am ajuns in lift am ajuns la concluzia ca aratam ca o creatura de ordinul fantasticului .
De sub gluga imensa mi se vedea doar nasu' inghetat , botu' bosumflat si paru' combinat cu pufu' glugii . :-? Cred ca oarecum semanam cu un porc mistret .

Anyway ! Politia rutiera la ce ajuta semafoarele de la Unirii cu Traian ?
Adica lasa-le dracu' de semafoare retardate sa-si faca treaba infect cum si-o fac , nu le mai incurca si tu !


Ninge iar , nu mai am chef :( .

2 comments:

Anonymous said...

iar se face jeg in oras cand incepe sa se topesca 8-|

Unknown said...

Ar trebui sa scrii un roman despre RABT. o sa fii prima scriitoare RATB-ista :)) o sa inventezi un nou curent :) motivul autobuzului, motivul semaforului stricat, motivul aglomeratiei, motivul boshoroagelor care vor sa stea pe scaun :))

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.