Friday, December 21, 2007

Vecinii mei ... salbatici !

Retardatii dracu' ... unde v-ati nascut? in pestera ??

Va prezint oamenii cavernei :> . Locuiesc sub apartamentul meu , da in apartamentul ala dubios in care vin numai oameni cam sariti de pe fix si care stau putin .

Vecinii de acum au mai multe defecte . Unul dintre ele este acela ca dupa ora 10 seara televizorul e dat la maxim . Ok, sa zicem ca mai am si eu winamp-u' cateodata ...:-"

Insa , anul acesta la ora 4 dimineata aveau televizoru' dat la maxim pe stiri . In secunda cand m-am trezit si m-am uitat la ceas eram in stare de denial :))

Aseara , ca in orice alta seara , aveau televizoru' dat tare ... Si nu era 10-11 ... Era 1 si ceva :|

Sa inteleg ca vecinilor mei le scade din intensitate simtul auzului dupa ora 10 seara sau ce ?

Pana atunci ... ear plugs for me 8-| .

Da stiu ca nu-s obligata sa ma obisnuiesc cu nimic din ce n-am chef dar nu mai are rost . Retardatii astia pur si simplu sunt salbatici .

E vina mea ca stau la bloc stiu :( .

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.