Sunday, December 16, 2007

Rezumatul ultimului an

Azi am primit o oarecare provocare de la o prietena . Sa scriu pe blog ce s-a intamplat , ce s-a schimbat de pe 16 decembrie anul trecut si pana azi , 16 decembrie 2007 .

Hmm... tough one .
Totusi, cred ca gasesc cateva lucruri diferite :

1. Mi-a murit papagalu' :( ... culmea l-am visat aseara si nu mai era just an ordinary parrot it was somehow a spiritual guide , a friend that was giving me pieces of advice . I know it sounds weird :P

2. Nu mai sunt boboaca :)) ... Clasa 10 acum :> .

3. Inevitabil mi-am schimbat gandirea asupra multor lucruri like every other person .

4. M-am vopsit/tuns de cateva zeci de ori ;;)

5. Am fumat o narghilea ca sa nu mor proasta , sa nu zic ca n-am incercat .

6. M-am apucat de germana .

7. Am mai citit vreo cateva carti .

8. Am mai descoperit cate un defect si cate o calitate de a mea . Am o parere mai buna despre mine ;;) . ( Narcissistic girl over here ! )

9. Am concluzionat ca soarta e un lucru incredibil de ironic si-i place sa faca mishto de mine de fiecare data cand are ocazia .

10. Am invatat ca fericirea vine fara s-o cauti . Nu mi-am mai dorit ceva neaparat si am primit fara sa vreau tot ce-mi doream inainte , ba chiar mai bine :| . Soarta kicks ass uneori .


P.S.: Dau leapsa lui Andu si lui Miclowan .

5 comments:

miclowan said...

receptionata :)

Pseudo said...

imi place, e sincer :) (postul)

Irina-Alina said...

people change and situations change ddupa cum se vede si culoarea parului se schimba hehe:P

erik cartman said...

Ce-mi plac mie copiii, n-au regrete, domne. Pai daca ma apuc eu sa vad tot ce mi s-a intamplat anul asta, o sa ma impushc in cap de 3 ori. Si daca stau bine si ma gandesc... a fost un an bun.

Fritz said...

Cea mai mare realizare (parerea mea): te-ai apucat de germana ! :D
Nu oricine intelege si poate invata limba asta ! :D

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.