Monday, December 3, 2007

Mai multe la un loc . 3

Azi am reusit sa inving nesimtenia vecinei de la 2 ... tot cu nesimtenie . Venea ea si freca de interfon cardul si eu ieseam din lift . Cu privirea ei de femeie superioara oricarui lucru de pe lumea asta incerca sa intre in scara . Eu , incercam sa ies ... Pt 3 secunde am avut eye-contact , eu am iesit din scara fara sa-i zic "buna ziua!" , fara sa-i tin usa sau sa-i zambesc , abia m-am uitat la ea . ( m-am simtit atat de bine ) Nu stiu daca a prins usa sau s-a trantit , dar privind-o si purtandu-ma cu aceasi nesimtire a fost mirific :X .

La liceu :> ... Nu stiu cum am intrat in vorba cu o femeie de serviciu , insa , aceasta a ajuns sa-mi spuna sa nu ma marit vreodata. Mi-a spus ca are osteoporoza si ca-i mai bine la mama acasa .

Hm ... Ca nu se putea fara 133 ... Cred ca tre sa-l fac faimos pe omul de la Sircom Security ( parca asa e ) care in fiecare luni e in acelasi 133 cu mine si sta in acelasi loc si are pe fata mereu oboseala .

;;) .. That's all folks ...

1 comments:

Anonymous said...

sa inteleg ca si tu o adori pe vecina de la 2?:D

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.