Friday, December 7, 2007

A loong day

Totu' a inceput pe la 9 . M-am imbracat si m-am dus la posta . Acolo o tipa tare dragutza de la ghiseu chiar glumea cu mine . Exista si oameni d-astia draguti in Romania .
Cand am iesit de la posta voiam sa trec strada si stateam la semafor si a dracu' un bou s-a dus special in balta de langa trotuar ca sa ma stropeasca . Multi frustrati mai sunt pe lumea asta .
Trec eu strada aia , mai trec una , si la a 3-a trecere de pietoni ( a dracu intersectie ) era un caine langa mine . Eu il credeam sinucigas cand colo mi-a dovdedit ca are un simt orientativ mai bun cu mine ... Eram amandoi la trecerea de pietoni dar el a avut intuitia mai buna asa ca a ajuns pe partea cealalta inaintea mea .
Ma urc in tramvai unde am descoperit ca am al 14-lea simt de a recunoaste controlorii . O tipa dubioasa se indreapta spre mine , trece si se intoarce si-mi cere abonamentul i-l dau si that was it .
Cobor din tramvai si-mi vad profa de muzica din generala care m-a traumatizat cu ale ei cantece de clasa a 2-a si cu Gaudeamus Igitur .
Ajung eu la statia de 133 de la Bulevardu' Unirii unde stau eu ce stau si din mersul unei masini ricoseaza pietricele in mine . Is it even normal ?
In 133 soferu' asculta Magic FM ... teic mai bref aueeeeeeeeeeeei ( take my breath away - berlin .. top gun alea alea tom cruise )
Ajung la liceu totu' bine . Plec la Opera :X
Bine , troleu' cred ca 69 era :> ... sau 90 ... Anyway !
Vreo 4-5 statii un om dubios vorbea la telefon destul de tare " uite prostu' cum vrea sa invete latina si asta sta la calculator ... daca-ti spun ca basescu presedintele statului s-a jurat ca in Romania nu sunt ascultate telefoanele " Trist e ca omu' chiar credea asta :( .

La Opera :X divin . "Barbierul din Sevillia". Solistu' debuta si :> tinerel frumusel :-" .Si a cantat o arie pe care n-o canta nimeni pt ca e foarte grea . Dar , el a cantat-o :XXX lovely ... Nu degeaba era elevul Marianei Nicolesco :)) ..

Si am ajuns acasa la 10 si un sfert ? Da :)) .

Si maine 6:30 :> trezirea ...

Au revoir !

1 comments:

o Hartista said...

ah, da! alocatia!....stiam eu ca mai am bani pe undeva...thanx! :))

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.