Friday, December 21, 2007

Frig si trafic

Well ... pt ca fanii cer sa scriu :| ( In ce lume bolnava traim daca mi-se cere constant de catre cineva din lista, asa pe sarite , sa mai scriu pe blog ? :| Nici n-am talent oameni ! Daca vreti talent uitati-va la "Alea Alea " )


Hm azi am constat ca de 3 zile incoace ( gura nu-mi mai tace ) merg ultimele 3 statii dupa ce vin de la liceu pe jos si mereu calc in aceasi balta :| , mereu semaforul de la Bulevardu' Unirii e stricat si Politia Rutiera are grija de noi sa fluidizeze traficul si sa reusim sa trecem si noi strada aia ca oamenii nu ca animalele ... NOT .

Am avut ocazia sa vad ca prostia romaneasca e la fel de mare indiferent de perioada anului ( Fiti mai buni ca-s Sarbatorile ... my ass :| asta nu e scuza ca prostia sa creasca sau sa continue ) .

Acum 2 zile stateam in statie la 133 si , deodata, aud in spate chestii care aterizeaza pe pamant . Ma uit eu si ceilalti 5 oameni care mai stateau in statie si vedem noi o cucoana de la etaju' 5 care rasturna un sertar pe geam :| . In seara asta ieseam eu cu o prietena din scara blocului si in fata noastra aterizeaza o tigara aprinsa , fumata pe jumatate . Cred ca persoana care a aruncat tigara pe geam e aceasi care a aruncat solzi de peste acum cativa ani si mi-au cazut mie in cap :| .

Prin septembrie cred am vazut la etajul 1 intr-un bloc o baba grasa care il obliga pe fi-su' sau pe nepotu'-su' sa stearga geamurile pe afara ... Copilu' ala facea escalada cu o galeata in mana fara sa fie legat cu ceva , etaju' 1 da' totusi .


Aceasi oameni nespalati in 133 , zilele trecute chiar am fost gazati :| Mirosea a gaz , n-am mai rezistat am luat-o dracu' pe jos . Ba chiar o babuta mi-a zis sa ma tin de ea ca iar fusesem prinsa la usa de la mijloc unde n-ai de ce sa te tie . Si insista sa ma tin mai bine de ea :)) ... a fost sweet .

Ah si nu mai zic de gheata aia de pe trotuare 8-|. Sper sa nu-mi rup gatu' nici anu' asta ... si nici voi.
Nu-mi pot da seama cum ar putea traficul din Bucuresti sa fie mai normal ... Nu mai am speranta :| .

Si m-am saturat si de accidentu' lu' Orban ca jumate din tara asta ... He's the new Elodia :)) ( ca sa-l parafrazez pe Badea ) .


In ce lume traim ...

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.