Saturday, December 31, 2011

What i've accomplished in 2011

For starters, am terminat primu' an de fac și am trecut la buget de la taxa afurisită, pe bune ți-e și ciudă să dai banii ăia când știi ce frecare de mentă și proastă organizare e la fac.
M-am angajat și am văzut ce nașpa e să ai șef și să trebuiască să lucrezi, să fii nemulțumit de ceea ce faci, să fii plătit mizerabil și să-ți pierzi timpul printr-o firma dubioasă.
La 20 de ani mă simt atât de prost pregătită pt ce aș vrea să fac mai departe încât îmi vine să renunț la orice fărâmă de dorință din copilărie să fiu an independent woman one day cu carieră și evident ceva bani. I'm seriously takin' into consideration working here and there for meaningless salaries, maybe volunteering but getting to travel and see places.Yes, i know this is 20 years old me talking, chillax.
Am realizat că sunt FOARTE rezistentă la stres da' chiar n-are niciun sens să-mi pun la încercare această abilitate on and on, că am răbdare cu copiii, că i actually like teaching foreign languages, meditațiile pe care le dau altora nu sunt chiar așa un chin, pt mine cel puțin...
M-am apucat de sport!
...
Sper să mă țin de el și la anu'.
Hmm... alte speranțe pt 2012... să trec de sesiune vie, deși momentan nu se prea prognozează acest lucru, să mă apuc de dans, să învăț mai mult... orice.

La multi ani!

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.