Thursday, January 19, 2012

Sankt Petersburg State Ballet on Ice

Am văzut "Spărgătorul de nuci" azi.
Cam așa mi-am petrecut eu seara aceasta minunată... ca să nu zică lumea că nu-s cultă, în cap, de exemplu...
Doamne, scena a fost atât de mică încât tot spectacolul am avut impresia că artiștilor le e frică să sară. Se vedea ca sunt munciți. Costume tare drăgălașe. O să-mi duc copilul clar la spectacole de balet.
Sala Palatului era... PLINĂ...în condițiile în care jumate din sală era cu bilete de 300 ron...

Moreover, ce se întâmplă la Universitate mi se pare absolut penibil. Până acum am dat numai de dobitoci plictisiți care vor să se bată cu jandarmii... Dacă aș fi în locul jandarmilor cred ca i-aș bate să le ajungă adrenalina. Ce înseamnă frate sa n-ai foamete, razboi în țară... se plictisesc oamenii si vor distracție... Apucă-te domn'e de sporturi extreme dacă să te plimbi prin mall nu mai e destul. Cretini... știu că românii n-au inventat apa caldă cu treaba asta și că în afară e la fel și încă de mai mult timp. I-aș trimite prin țările arabe sărace sau prin Africa să fi văzut atunci cum se descurcă niște copii de 10 ani cu armele... să vezi atunci adrenalină. Citeam pe un alt blog recent despre un așa-zis românism: că ne merităm clasa politică. Greșit... treaba e a unui nene Friedrich Hayek care spunea că fiecare popor își merită conducătorii. Și cam așa și e... Ar trebui să ne asumăm și noi responsabilitatea, nu numai Guvernul pt orice lege stupidă, i-am votat... shit happens. I-ați votat și nu mai puteți scăpa de ei? tough luck.

Further more, moarte tramvaiului 1. M-am săturat să îngheț în stația aia în fiecare zi de mai multe ori, să-l scoată dracului dacă și-așa nu sunt în stare sa suplimenteze tramvaiele pe linia asta.

Baftă în sesiune! Am dat 6, mai am 7.

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.