Wednesday, December 7, 2011

My day, yesterday

Trezirea 6:30 dupa ce în prealabil ma culcasem la 11. Suna ok so far, nu?
8-14 fac
16-20 job
21:30 - 1:45 petrecerea de Crăciun de la job
După ce am plecat de la petrecere mă gândeam doar la cum o să-mi cumpăr eu 2 pliculețe de nes ca să am a doua zi dimineață când urma să ma duc la job și apoi să meditez un copil la engleză.
Mă dau jos din taxi la 2. Mă îndrept eu cu încredere în mine către fonzi pentru a-mi pune planul în aplicare. Întuneric. Fuck... Fix când am nevoie de non-stop-u' ăsta e închis?!?! Mă apropii de ușa magazinului, zăresc oameni care-mi transmit că n-au lumină. Quick thought: dacă n-are lumină magazinul, n-am nici eu. Deci nu a mers cartela de acces în bloc, nu mergea nici afurisita de cheie la intrarea in bloc, în nicio parte, niciuna din cheile de pe portchei. Am zis că sunt eu prea amețită și nu nimeresc cheia de la intrare, așa că le-am luat pe toate la rând. Bun. N-a mers. Ma duc eu frumos pe la 2 noaptea prin ploaie, pe tocuri și ruptă de oboseala în spatele blocului. Slava Cerului că broasca aia era ok. Intru în bloc...dacă nu-i lumină, nu merge nici liftul. Urcă la 2 noaptea 8 etaje pe întuneric pe scari pe tocuri... Bine ca aveam lanternă la chei că altfel mă culcam la parter.
Ajung acasă ÎN SFÂRȘIT... Pe la 2:30 puneam capu' pe pernă ca mai apoi pe la un 6:50 să mă trezesc pentru job.
N-am primit nicio nuielușă de Moș Nicolae însă, aparent, am primit un braț de nuielușe spirituale prin ziua de ieri.

Mâine e ultima zi de job.

Ah, p.s.: Fuck you, Electrica!

2 comments:

miclowan said...

:)) ei, se mai întâmplă :P

Fritz said...

Traiasca cei ce au "inventat" lanternele la brelocuri, brichete, telefoane, briceaguri etc! Probabil ca si ei au patit la fel candva si s-au gandit sa faca utile obiectele de prin buzunare. Am patit-o si eu odata de am ramas blocati in lift! :| Tot din cauza astora de la lumina, dar era in alt oras. Aceeasi Marie dar cu alta palarie! M-a salvat atunci lanterna de la telefon, oricum am una adevarata (adica lanterna in adevaratul sens al cuvantului) in permanenta in rucsac: impermeabila, rezistenta la socuri (zic ei) care s-a dovedit utila de multe ori :D

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.