Thursday, December 1, 2011

1 decembrie, ce?

Azi cred că a fost cel mai atipic 1 decembrie ever.
Nu spun asta pentru că am lucrat, am dat o meditație mică sau am fost la kangoo jumps. O spun pentru că Meli Melo-u' de pe Moșilor era deschis. Care naiba a fost raționamentu' patronilor? O să fie o dorință așa de mare de cumpărat accesorii de 1 decembrie încât tre' să fie pregătiți să facă față cererii. Și la fel ca ei si restu' magazinelor total nevitale.
Unde sunt zilele alea pentru care trebuia să-ți faci o mică provizie? Și 1 decembrie nu era liber prin lege?

Pe lângă asta am auzit de o groază de români care habar n-aveau ce se sărbătorește azi. Wtf.

Îi admir pe ăia 2 vecini din orice bloc care și-au arborat steagu' la balcon și p-aia câțiva oameni cu mașina care aveau steagu' prin/pe mașină.

All in all, mă aflu în ultima săptămână de preaviz. Cred că m-am lecuit de wanting work experience pentru multă vreme.

1 comments:

Fritz said...

Romanii nu sunt patrioti deloc! Si cred ca stiu si de ce. :|

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.