Wednesday, July 21, 2010

Admitere stuff

I guess i should write somethin' about za admitere.
Oh well totul a inceput pe 12 iulie odata cu renovatu' casei si cautatul certificatului de nastere peste absolut tot si negasitul sau. Fapt ce a dus la cautatul unei anumite sucursale a primariei din sectorul 6, caci acolo m-am nascut ;;), si completatul unei cereri pentru eliberarea unui nou certificat. Totul a mers ireal de repede. Nu credeam ca-s in Romania. A trebuit doar cererea aia completata si o copie dupa buletin. Si, ma rog, am intrat peste secretarele alea in timp ce vorbeau despre nasterea normala sau prin cezariana... daca tot lucrau la eliberarea de certificate de nastere, seems fair. :))
A urmat legalizarea a 3839329 de acte la notar la fel de fast.
Si apoi 13 iulie( marti)... A doua zi... cand am stat 4 ore in picioare la coada pe o caldura minunata si reusisem sa-mi sparg si smaltul unui dinte cu o zi inainte, deci imagine za pain of even breathing, let alone eating or drinking water. DAR! am reusit sa ma inscriu la Facultatea de Geografie la sectia Stiinta mediului si la Facultatea de Limbi si Literaturi Straine la sectia Traducere si Interpretare la Franceza- Germana (:X).
Au urmat examenele de admitere pe 19 la limbi straine. Unde am scris 3 ore in continuu si am dat proba la romana si franceza. In timpul examenului m-am decis: daca intru la sectia asta raman acolo no matter what, nu vreau sa mai dau examenul asta la anu' iar. Stiu ca am gresit multe faze da' nu cred ca e atat de rau.
Pe 20 iulie am dat la geografie. I was bewildered, ma asteptam oarecum la un challenge ceva, cand colo admiterea la geografie a constat in 45!!!!!!!!!de grile. Am terminat si iesit din sala in 15 minute. :|
Acum urmeaza sa vad rezultatele vineri pe 23 la geogra si cam pe 25 duminica la limbi straine.
Nu pot sa ma decid la care raman... nici nu vreau sa ma decid.

To be continued.

1 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.