Tuesday, December 16, 2008

Mai multe la un loc 14

1. Prima femeie neurochirurg din lume a fost romanca. S-a nascut in Falticeni in 1920 si a murit anul acesta. Dupa ce a iesit la pensie a trait din 3 milioane pe luna si ce mai vindea din casa.  


2. Nu am fost prea atenta la stiri lately, dar tot ce am inteles din vorbaraia de pe la tv e ca basically tot aceasi Marie dar cu alta palarie a ajuns in parlament. Deci mare lucru nu se va schimba indiferent ce rezultate avusera si alegerile. Nu-mi facusem mari sperante, dar parca parca o urma de optimism exista prin peisaj.  Degeaba, realitatea romaneasca a izbit nemilos si bruma aia de speranta.  


3. Cum sa te simti in siguranta si sa ai incredere in politie, cand: auzi mesaje stupide in ratb care suna ceva de genu' "politia va recomanda sa aveti grija de bunurile voastre ( DE PARCA N-AS AVEA :| )  si ,inca o chestie din care am inteles ca trebuie  sa sar si eu cand vreunu' are nevoie de ajutor aka sa ajut p-unu' cand niste persoane moarte de foame dar cu telefoane shmechere vor sa-i fure ceva sau se iau asa de el "de shmecherie" fara nicio garantie ca dupa ce sigur se vor lua persoanele muritoare de foame cu tendinte spre cleptomanie de mine si-mi vor aplica doar o palma in cazu' bun, politia ma va ajuta cumva ?  Cand sa am incredere in politie cand fix politia nu-mi da prioritate pe la trecerea de pietoni ( da. stiu, am un fix cu trecerile de pietoni) si fix politia o ia pe stradute unde accesul masinilor este interzis? 


4. Incep sa nu mai inteleg oamenii care raman in tara. Dorinta aia a mea de a ramane si a incerca sa schimb ceva se duce dracu' atunci cand vad atata "shmecherie" in tara asta. 
Nu toata natia asta e cocalara, desi exemplele astea sunt mult mai vizibile in viata de zi cu zi, insa acest popor prezinta o predispozitie spre shmechereala, si prin shmechereala ma refer la tot ce tine de marlanie si de exceptie de la reguli ca e mai shmecher asa, coruptie etc.   

5.Zilele trecute veneam din oras si il aud p-unu' vorbind la telefon: " Ce faci de revelion? hai, nu vii la un restaurant sa stam si noi "ca baetii"? 75 de euro? Hai te mai gandesti, te pup".  
Ma streseaza extrem expresia "ca baetii". Omu' asta se ducea la restaurant de rev ca sa arate ca poate, ca e el "bashtan"   sau sa se distreze, sa petreaca timp cu persoanele dragi? 




0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.