Tuesday, December 2, 2008

Mai multe la un loc 12

1.Ati fost vreodata prea adormiti, prea fara chef ca sa comentati cand va sunt date ordine de catre necunoscuti in ratb? Ca in Romania n-au auzit oamenii astia de respect. :| Frate !!! e atat de greu sa zici un te rog? Da. Sunt cu 349573459873498983593 de ani mai tanara ca tine dar merit acelasi respect ca si tine boule/vaco !  
Cred ca romanu' are chef sa se certe pe aceleasi subiecte tampite batrani vs tineri doar pt ca e un subiect endless. Exemplu : vaci care se simt destepte si in stare sa comenteze cand n-au fost bagate in seama de absolut nimeni. Oamenii de genu' asta merita un bocanc peste fata. But moving on... that's just one of my sick fantasies, one of my maaany sick fantasies; mai e una: cand scuipa cineva langa mine  i'm going ninja  or thai boxing  on them ... in my mind.  Si am o imaginatie bogata. Beware! 

2.Ati simtit vreodata ca in stomacul vostru se formeaza o gaura neagra si in cateva secunde veti fi atrasi in ea si va veti dezintegra?  
Dupa ce am simtit asta azi, m-am apucat sa-mi fac de mancare.  Evident ca m-am apucat de cartofi prajiti si snitel de pui pane. E una din chestiile care-mi ies cel mai bine. 
Dau televizoru' pe mtv hits si vad ceva cu Britney Spears si her birthday si top20 si incepe cu una din primele ei melodii si mi-am adus aminte de childhood si cat imi mai placeau melodiile ei. Oh Jesus... clasa a 3a. Si am realizat ca Britney Spears nu mai e demult o fatuca ce obisnuieste sa cante si sa fie cunoscuta pe plan international, e deja o entitate.
Ma uitam la videoclipuri si mi-am dat seama ca e za american dream girl. Nu degeaba se rugau astia de la Mtv cat timp a avut criza aia or whatever sa revina, sa revina si sa faca audienta. Reprezinta fara sa vrea cultura americana cu tot ce implica asta.  Nu pot sa spun ca sunt cine stie ce fan Britney Spears nu obisnuiesc sa ascult dar a fost fun watching her videos on tv, mai degraba listening them. 
Intre timp eram in bucatarie si gateam ca o adevarata gospodina ce nu sunt. Si Dios mio lucurile alea aratau atat de bine ! Si eu eram uimita de cum imi iesisera.  Ideea e ca pana ce am terminat de facut ma saturasem de ele doar din priviri. Vi s-a mai intamplat ? :| Finally i've realised that they tasted as good as they looked.  

3. Am descoperit de la Serban  despre o campanie destul de interesanta in opinia mea. Check it out! Stanga sus. "’Nşpe mii de culori cunosc pe lume" 

Si ca sa va stresez si cu o melodie ;;) 


Do youu, i dooo

1 comments:

Anonymous said...

La partea cu cearta in RATB, daca e vorba de o persoana in varsta care vrea sa stea joc exact pe locul tau cel mai bine e sa-i redirectionezi frumos catre locurile rezervate pentru handicapati, femei gravide si batrani din fata care sunt marcate corespunzator. Nu e obligatia ta sa le cedezi locul daca nu stai pe unul din locurile acelea iar bunul simt de care dau dovada in lipsa chiar ca le neaga orice posibilitate de a sta pe locul unde stau eu (de-al naibii am mers odata cateva statii in plus doar ca sa vad cum sta si asteapta langa mine).

Despre Britney, ce pot sa zic... cineva mi-a spus ca unele melodii de pe noul album sunt chiar bune. Altii lauda insa si Chinese Democracy deci...

Sunt bucuros ca prinde campania legata de standardizarea culorilor steagului; ramane de vazut daca va avea si ceva rezultat concret in afara de media buzz.

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.