Wednesday, September 10, 2008

Weird

Acum 3 ani aflam de pe Utv de WITHIN TEMPTATION. :X E ironic dar adevarat pe atunci Utv difuzau si gothic metal.

Ieri tot pe Utv ( aparent mi-a revenit chefu' sa deschid televizoru' ... old habbits die hard, deci tot pe posturile de muzica sau stiri e tinut tv-u') am vazut sfarsitul unui clip house si mi s-a parut ca nu vad bine. Azi am revazut clipul si am zis ca nu e adevarat. Solista Sharon den Adel s-a reprofilat pe house.
In the world of music is AAAAAAAAAAAH!!

E ca si cum... hmmm :-?Paula Selling ar incepe sa cante manele. ( sper ca n-a facut asta inca la fel ca multi din "industria muzicala" romaneasca). Inteleg ca za hunger e mare, dar daca vrei sa ai principii stick to them.

Sharon den Adel are o voce divina dar cred ca o sa-mi ia ceva timp sa ma obisnuiesc cu ideea ei si a house-ului.




Dupa starea de soc sunt in stare de negare. :| Nu.


Si ca sa va faceti o idee cam ce canta in caz ca n-ati ascultat vreodata.



3 comments:

o Hartista said...

:)) Paula Seling a cantat de Craciun sau de Pasti sau la o sarbatoare cu Florin Salam, dar nu cred ca manele, intr-un concert sustinut de el. Totusi nu garantez.

eul liric said...

si pe minimal cand o da ?

Fritz said...

=))=))=))=)) Deci DA a cantat manele! :)) Mai bine ziceai Irina Loghin sau Dolanescu ! =))

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.