Sunday, September 7, 2008

=))

Am descoperit o chestie la my Stats Counter: Keyword Analysis. Stiu ca abia acum ma trezesc si eu dar m-a lasat straight face prin ce metode au ajuns oamenii pe blog-ul acesta.

Cei mai multi gasesc blog-ul prin "psihologie inversa" cica vreo 17 oameni au ajuns asa. :|

Vreo 3 rataciti cu "apelative"... cine da search pe google la chestia asta? :|

2 au cautat "bububube" :| ... am asa ceva pe blog ? :|

"melancolia de toamna"

"cantec totul sau nimic"

"frunze de toamna pt colorat"

"cum se scrie corect iti"

"locu de munca" i-as putea spune asa.

"invata sa scrii corect gramatical" daca m-ai gasit pe mine profesor e grav...

"corect gramatical nici o"

"tigri ce mananca"

"blocati in triunghiul bermudelor" neuronii mei sau ce?

"statusuri psiho" sigur o sa gaseasca aici...

"unde depun acte pt alocatia tinerilor elevi care au 18 ani"

"anotimpul toamna de colorat"

"tigri"


Nu vi se par... dubioase ? :| Am scris vreodata de tigri pe blog sau frunze de colorat ? :|

Sau sa inteleg ca Blogger ma percepe ca pe o tigroaica :> rooaaarrr.

Speechless.

1 comments:

Anonymous said...

da, atunci cu clipul ala cu tigri si maimuta.

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.