Sunday, September 21, 2008

About pets

Daca acum cateva saptamani aveam grja de hamsterul unei vecine, acum am grija de motanu' unei colege.

Cel mai bun lucru in afacerea asta cu taking care of others pet when they're not in town e ca poti sa vezi ce implica having a certain pet.

Pana acum am avut grija de : papagal( am mai avut si eu ... deci nu era un soc), cutzu( pt putin timp am avut si eu un catzel dar ai mei l-au expediat la tara rapid :( si am avut grija vreo 3 zile de unu' de pe strada... dar a venit stapanu' si so long cutzu), hamster ( parca si porc de guineea o data:-? ), pesti si matza ( am avut si eu odata si-odata... dar a trecut mult timp de atunci si at times i've been overwhelmed by this kitty now).

Having a dog implies walking him.
De cand sunt in Bucuresti am vazut doar O DATA o stapana de caine strangand frumos cu instrumentele necesare dupa al sau catel. Actiunea se petrecea pe Magheru. Eu chiar o inteleg pe tipa ca era sictirita si scarbita. Dar daca vrei caine ... vrei caine pana la capat.
Sunt profund stresata de Bucuresti, cand ma plimb tre sa am grija sa nu calc in ceva. :|
wtf? am gasit si pe trecerea de pietoni in mijlocul strazii... Frate nu ma intereseaza in ce parcuri special amenajate pt cutzi iti duci cainele ... strange dupa el!
Nu mai zic de trotuare and all... 8-| .

Poate mi-e usor sa vorbesc asa pt ca n-am caine... dar daca vrem o tara civilizata ar trebui a facem ceva in privinta asta.


:D

5 comments:

molecula said...

eu strang dupa Sam a mea, dar vecinii tot ma acuza ca face in lift lichid de culoare galbena....dar ce sa mai zic traiasca nepotu vecinului...iubesc za old vecini

Anonymous said...

Da, si eu strang dupa al meu cand il scot.

Apropo, ai chef de un caine pe o perioada semi-nelimitata de timp? Desi daca stau sa ma gandesc mai bine nu cred ca il vor da ai mei acum nici morti.

Lyna said...

:)) ai mei cred ca ma dau afara din casa daca mai aduc si un caine. mishto oferta though

miclowan said...

si daca ai caine si il plimbi maidanezii relationeaza ltfel cu tine

Anonymous said...

Al meu cutz sta la mama la tara la curte. Asa ca nu trebuie plimbat.

Wierd pets ... hmm ... cred ca Sorina lu' Felix e cel mai ciudat pet pe care l-am vazut candva :)) , mai ales cu faza cu statul atarnata cu capul in jos pe tavan =))

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.