Monday, September 15, 2008

15 septembrie

First day of 11th grade is officially over.

Nu prea-mi vine sa cred ca a inceput liceu' iar... Cred ca ma voi simti ca in vacanta pana de Craciun cand va veni iar vacanta dupa... vacanta intersemestriala... aia de Paste si iar vacanta mare. Deci, ma voi simti intr-o continua vacanta tot anu'. Mai ales ca acum scoala se va termina pt mine inainte de ora 1 in fiecare zi.

Oraru' de anu' asta e foarte umanist, limbi straine peste limbi straine amestecate si cred ca la sfarsitu' fiecarei zile voi fi si mai aiurita ca de obicei. Sper sa mareasca pauza aia de la 5 la 10 minute ca sa am timp si eu sa-mi schimb gandurile dintr-o limba in alta.


Uf... ploua. I'm a spring-summer kinda girl so... toamna si iarna ma cam deprima. Dar o sa supravietuiesc. :)) Mi-e groaza totusi de ce o sa fie de acum cu baltile de la ploaie si muntii de la zapada si traficu' si 7 dimineata in Bucuresti. Eh..


La recomandarile meditatoarei de franca am gasit o chestie in care se vinde ceai, cafea si ciocolata.
Za thing e la Hala Traian si e amaaaazing. Pacat ca nu e local. Anyway e L-O-V-E-ly.
Kaffa - Tea, coffee and chocolate. E fiiix langa Piata Traian. Trec de 2 ani pe acolo si abia acum vad piata aia care e cam maaaaare. Deci sa va duceti, meeerita!

Si acum inca o recomandare muzicala. Aseara am vazut videoclipu' pe vh1. Spre exasperarea unora, i give you : Skid Row - Youth gone wild.

Enjoy!

4 comments:

molecula said...

vacanta placuta!!hihi;))

Anonymous said...

E mult mai ciudat cand trebuie sa vorbesti in calitate de absolvent celor de a 9a despre liceu. OK, sunt multe parti faine pe care le stim doar noi, si mai ales eu ca unul care a stat 12 ani in acelasi loc (primara, generala, liceu) insa ce dumnezeului sa le spui?

Mda, profitati cat puteti de profesorii de la catedra x, y, z care stiu ce fac si aveti ce invata de la ei, sa nu plecati de la orele lui x, y, z ca sunteti morti etc.

In fine, cea mai frumoasa faza a fost cand directoarea le-a spus ca uniformele au fost alese de elevii de anul trecut (adica noi) si imediat dupa se aude din grupul nostru "Pe naiba! Noi nu le-am ales"... mda, bafta!

Asta si o mica cearta intre doua profesoare. Ce impresie si-au facut oare tinerii invatacei?

In alta ordine de idei, un an bun, sa profiti cat mai mult de cei de la care ai ce invata, atat ca informatie cat si ca om, sa nu te obosesti prea mult cu chestiile care nu te atrag si pe care oricum le vei uita cat mai repede (crede-ma) si fii deschisa la orice idee insa intreaba-te mereu daca asa e! Profesorul are dreptate, insa e posibil sa se insele...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Multa bafta in noul an scolar! Imi lipseste, uneori, liceul...

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.