Monday, August 11, 2008

Solidaritatea la romani

Am crescut cu presupunerea ca daca mi se va intampla ceva pe strada si voi striga dupa ajutor nu va veni nimeni. Am crescut resemnata, caci toata lumea imi aducea exemple din propria experienta.

De precizat: stau intr-o intersectie unde in fiecare zi e un accident. :|

Accidentul de azi: 2 masini. Un cuplu vs un mos.
I guess era vina mosului.
Masina cuplului destul de devastata.
Dupa ce-mi satisfac curiozitatea cu accidentu' privesc blocurile vecine. ;;) Si descopar ca nu-s singura voyeur-ista din cartier whitch is quite refreshing. :))

Dupa vreo ora aud scandal.
Privesc.
Un taxi. Cuplul. Mosul. Si o satra de tigani din cartier si cativa puradei care aplaudau.
Trageau si tipa cuplata si niste tigani de geanta mosului si, implicit, de mos sa-l bage in taxi probabil sa mearga la sectie.

Si dupa vreo 10 minute au reusit.

Cine spunea ca nu exista solidaritate in Romania ? :))

O solidaritate cam violenta si ca la usa cortului ce-i drept. :-?

2 comments:

Fritz said...

:)) "Interesanta" povestioara ta!
Romanii au niste cuvinte in vocabular degeaba, nu stiu cu ce se "mananca" astfel de cuvinte si ce ar trebui sa reprezinte! Unul din aceste cuvinte este "solidaritatea". Mai departe nu prea mai are rost sa comentez, stim cu totii ce si cum !
Parerea mea ! /

Anonymous said...

greshit. romanii sunt solidari la scandal. puneti scandal de la scandal, ca sa facem un scandal monstru... si asta ne iese

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.