Thursday, August 14, 2008

Here it goes again

Azi gingia mea va fi macelarita pt a doua oara pt a scoate a doua masea de minte afurisita.
;;)

Cred ca de data asta va fi mai putin dramatica treaba, am experienta de acum 2 sapt. :))

Wish me putere spirituala . :))


Later edit: Been there, done that for the second time.

This time a trecut mai repede. A fost ca mersu' cu trenu'. La dus mai greu, ca la intoarcere timpu' trece mai repede.

Ma duc cu reteta la prima farmacie si pt ca vorbeam un pic cam aiurea din cauza anesteziei, farmacistele se uitau la mine ca si cum as fi fost retardata psihic . Cica n-aveau unu' din cele 3 medicamente.

Ma duc la farmacia din cartier. Farmacista imi vorbeste ca si cum as avea o disabilitate psihica. Recunosc ca pe fata mea scrie ca sunt mai slow da' ...


Caaaald... prea cald. :-< Imi place caldura da' parca intrece masura temperatura din capitala zilele astea.

3 comments:

Anonymous said...

oribil :(

Fritz said...

Saracuta de tine ! :( pai na iti urez mult noroc si CURAJ !

Anonymous said...

unde scrie de the pianist ? :))
tare faza, eu le aratam o pancarta cu muie xD

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.