Friday, August 1, 2008

Another day 2

In vacanta, sambata nebuna devine vineri.

Implinindu-se o saptamana de cand mi-am masacrat gingia pentru a scoate o afurisita de masea de minte (fapt ce a devenit oarecum my messenger list-wide-known; thanks people for asking about my health), m-am decis sa-mi sun dentistu' in legatura cu firele ramase dupa za big bloody thing.
Bun, sun eu si sunt programata la 4:30. Plec , pe jos, spre Tineretului. Mergeam cu o indiferenta fata de ce ma inconjura si cu un sentiment de flower-power in interior. Simteam un amestec de rage si peacefulness, in my mind, this is not normal. I am really considering trying some licensed help.( Stie careva cat dureaza o sedinta? Pretul l-am aflat intre timp).

Anyway, ajung la Timpuri Noi si ma uit la floraria de langa gura de metrou. Erau uscate. Too bad. Mai merg 5m si zaresc 2 cuceritori bronzati, dusi la sala si tatuati. Unul dintre ei ma priveste pasionant si cand trec pe langa ei da sa ma pupe. Nu cred ca am fost vreodata mai indiferenta fata de vreun retardat care incearca sa faca asta pe strada. Si da traiesc in Bucuresti, e enervant cat de normale sunt scenele astea. Am mers cu acelasi pas de sictir pt ce ma inconjura.

La vreo 3-4 blocuri, un betiv politicos ma acosteaza cu un tipat : "DOAMNA!!! AVETI 10 BANI?"
I-am raspuns la fel cum le raspund tuturor necunoscutilor care-mi cer bani pt tigari si bere: "N-am schimbat". I may be a heartless bitch. I don't care. Ah ma streseaza ideea asta prezentata de niste copilasi care vor sa para cool. Poate nu stiu de gluma;;) ASTA E. :*

Mai merg un bloc si vad 2 pitzipoance blonde coborand dintr-o masina. Imi spun ca se vor duce sigur in prima terasa de fitze, care era la 5-10m. Surprinzator nu s-au dus acolo. Ma gandeam ca se vor duce la vreo terasa pe bulevard. Si mai surprinzator au intrat intr-o casa darapanata. :| Sa vedeti 2 blonde frumoase in rochii colorate cu genti mari si lucioase si papuci de plaja intrand intr-o casa care urma sa se darame. That was quite a view. :))

Si am ajuns la dentist si l-am intrebat de ce organismu' meu a reactionat asa de urat la masacrul gingiei. Raspuns: pt ca aveti un organism foarte sensibil... si afurisit( in my opinion).

Ma intorc pe acelasi drum.

Ma uit la oamenii care se chinuiau in sala de sport noua din zona. Un sentiment de "i hear ya sista' " ma lovise brusc. Din septembrie mi-am propus sa ma duc la sala fie ca-mi place, fie ca nu. Sper ca o sa ma tin.

Il reintalnesc pe betivu' politicos tipand daca are 10 bani la alta cucoana.
Los dos cocalares nu mai erau.
Florile erau tot uscate.
Cartieru' meu la fel de deprimant.

Home.

2 comments:

Fritz said...

Hm.......nu stiu de ce dar se pare ca tu ai o "atractie" la pupaturi ! Din cele citite de mine pe acest blog, am inteles ca ai asa o "aura" ce ii atrage pe baieti sa te pupe !
Parerea mea!

Anonymous said...

si atractie la koalas care te imbratiseaza la farmacie :p

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.